niedziela, 20 marca 2016

Pastelowo

Hej hej, nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, nagroda trafi do użytkownika: Mlecznadroga serdecznie gratuluje i zapraszam do klikania na tsu ;)

W mojej dzisiejszej stylizacji dominuje spokój i pastelowe kolory. Sweterek, który mam na sobie zrobiła mi moja ciocia, jest prześliczny i idealnie komponuje się z naszyjnikiem, który udalo mi się kupić na przecenie w Sinsay. Do sweterka dobrałam gładki, biały top również z sinsay, niebieskie jeansy oraz sportowe buty.






Naszyjnik - Sinsay
Bransoletka - Ringsandtings
Sweterek - Diy
Top - Sinsay
Jeansy - Sinsay
Buty - Nike


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, pierwszy (-:


    Bardzo fajna stylizacja, idealnie podkreśla Twoje fantastyczne kształty (-:

    ( ogólnie teraz jestem w pracy i nie moge sie skupić na niej, a zaglądnąłem tu tylko na chwile ... (-:


    Chciałem powiedzieć, że tu takie rewelacje - aż miło popatrzeć (-: )


    Dobrze nawet na chwile oderwać sie od rzeczywistości i zająć sie oglądaniem ( czy też czytanem co napisali ) takich ciekawych ludzi jak Ty i mieć poczucie, że rozświetlą każdy zwykły dzień radością, kolorem i pozytywną energią jaka od Ciebie bije (-:


    I dzień staje sie lepszy (-:


    Nie wiem czy robisz to świadomie, czy nie, ale dziękuje Ci za to (-:


    A ogólnie, to masz fajnie - nie musisz kupować rzeczy, bo uszyją Ci (-:


    Pozdrawiam, miłego dnia (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję aż nie wiem co odpisać, tyle miłych dwóch od rana :)

      Usuń
    2. Nie ma za co, zasługujesz na same pochwały (-:


      Ciesze sie, że sprawiłem Ci radość (-:


      Cała przyjemność po mojej stronie (-:

      Usuń
  3. Wesołych Świąt :*
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i na luzie :D
    https://bez-kropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)