sobota, 19 grudnia 2015

Coraz bliżej święta...

Hej hej...a raczej Ho ho ho, za tydzień wigilia, nareszcie mogłam poczuć magię świąt, bo większość spraw poukładało się po mojej myśli. Czuwają nade mną jeszcze dobre anioły i strzegą przed przeciwnościami losu ;) Uwielbiam święta, dekorowanie domu, ubieranie choinki, pieczenie pierników, kupowanie prezentów, spotkania z bliskimi, mogłabym wymieniać w nieskończoność i pomimo, że za oknem nie ma śniegu, to czuję, że będą to wyjątkowe święta, ale również inne niż co roku.

Mój dzisiejszy post to kolaż świątecznych zdjęć, które udało mi się zrobić w wolnej chwili. Mam nadzieję, że uda mi się napisać do Was jeszcze w następnym tygodniu, mam pewien pomysł na stylizację i oby udało mi się ją zrealizować, będzie świątecznie, kolorowo i trochę śmiesznie :*





14 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam święta. Powoli już wpadam w ten świąteczny klimat i czuję ich atmosferę.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepięknego kota! Widzę, że u Ciebie przygotowania do świąt idą pełną parą. :)

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/ Skomentujesz u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam święta! Tylko szkoda, że śniegu nie ma :<
    Zapraszam, Czarna Kawaa ☕

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kotek ♥
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie skończyłam ozdabiać pierniczki, jaki cudowny kotek *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam światełka, świąteczną czerwień oraz pierniki!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kociak! I piękna choinka!
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    ❄Pozdrawiamy, wikwerfashion❄

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,inspirujące zdjęcia :D
    Ahh, a ja tych świąt coraz bardziej nie czuję,a co roku jest coraz gożej :/ Chyba się starzeję i staje bezmarzeniowym dorosłym XD
    Z niecierpliwościom czekam na następny post, cieplutko pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga :)
    Wesołych świąt! :*

    http://myslkolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. istnie świąteczny klimat, czuję to! :) a kotauka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, szkoda, że pogoda jest taka mało świąteczna :) Ślicznie wyglądają te pierniczki - choinki :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, szkoda, że nie ma śniegu. To ostatnie zdjęcia z kotem, wygląda jak mój brat, czekający na prezenty
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia, świąteczny nastrój widać na zdjęciach ;)

    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Piernikowe choinki wyglądają genialnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)