niedziela, 3 maja 2015

DIY - Casual Look

Cześć! Dzisiaj postanowiłam stworzyć dla Was post DIY czy coś z niczego. Uwielbiam luźny styl i na co dzień ubieram wygodne, ale również modne rzeczy, tak było i w tym przypadku. Od zawsze podobały mi się spodnie z dziurami na kolanach, nawet wypatrzyłam jedne w H&M --> http://ilonastejbach.blogspot.com/search?updated-max=2015-03-25T08:06:00%2B01:00&max-results=6 , pomyślałam jednak, że mogę stworzyć coś podobnego sama, tym bardziej, że w mojej szafie jest mnóstwo powycieranych jeansów, które tylko czekają aby je pociąć :D I tak też zrobiłam, chwyciłam nożyczki w ręce i zabrałam się do pracy.....


- Na początku, na ubranych na siebie jeansach zaznaczyłam miejsce w którym znajduje się kolano, następnie wycięłam paski i powycierałam te miejsca tarką do warzyw, następnie powyrywałam nitki, które wyszły na wierzch i gotowe.



...ale skoro chcę wyjść do znajomych potrzebuję również i górę garderoby :D tak więc postanowiłam stworzyć coś co będzie pasowało do jeansów. W szafie znalazłam kilka zwykłych t-shirtów z nadrukami, których i tak chciałam się pozbyć, ale cieszę się, że tego nie zrobiłam, bo dzisiaj przydały się idealnie. W Sinsay również znalazłam kilka topów podobnych do tego, którego sama stworzyłam:
http://www.sin-say.com/pl/pl/sklep-online/kolekcja/t-shirty/lg385-09m/t-shirt-sinsay 
http://www.sin-say.com/pl/pl/sklep-online/kolekcja/t-shirty/lg386-00x/t-shirt-sinsay


- Koszulkę nacięłam wzdłuż jej długość do miejsca, który stwierdziłam, że będzie odpowiedni, następnie związałam dwa końce w supełek i gotowe.





76 komentarzy:

  1. Pomysł ze spodniami baaardzo mi się podoba, na pewno go wypróbuję :D Z niecierpliwością czekam na inne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) na pewno niedługo pojawi się nowe diy :)

      Usuń
  2. Super:)ja najczesciej z jeansow robie 3/4 musze pomyscec jednak nad czyms takim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z moich wszystkich jeansow zrobiłam krótkie, dlatego teraz też postanowiłam to zmienić i wymyślić coś na teraz :)

      Usuń
  3. Fajnie to zrobiłaś, ja nie mam takiego talentu. ;(
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przeróbki, czasem jednak nie warto wyrzucać starych ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł wypróbuje na swoich spodniach♥
    Pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ze spodniami.
    Pomysł z koszulką znam i wypróbowałam go w zeszłe wakacje ale wyszło okropnie. Koszulka się pruła i była trochę krzywa.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ale na pewno za drugim razem nie popełniłabyś tych samych błędów i wyszłoby pewnie cudnie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Spodnie po przeróbce prezentują się o wiele lepiej :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :* to miłe Kochana <3

      Usuń
  9. Ale ty masz genialne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie wyglądają mega *o*

    http://kfieden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodnie świetnie wyglądają :-D.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te spodnie świetnie wyglądają :-D.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super takie coś z niczego, pomysł z t-shirtem bardzo dobru, po mam parę takich, które chcę wyrzucić, a przecież po takiej przeróbce będą idealne na nadchodzące lato :)
    +Daję znać - obserwuję :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też tak samo pomyślałam, jak zabierałam się za wyrzucanie :)

      Usuń
  15. Świetne diy to ze spodniami :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś widziałam to z bluzką i na pewno sama spróbuję za kilka miesięcy. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilka miesiecy, po co czekac :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  17. Ciekawe pomysły :)

    Zapraszam do siebie:
    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetne posty o DIY! Fajnie je przedstawiasz. Tego właśnie brakuje na polskich blogach. Ja sama również mam w planach publikować posty o DIY, więc zapraszam do mnie :)))
    urodelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje Kochana :* :* Zawsze gdy chcialam robić coś samego nigdy nie mogłam znaleźć dokładnie jak to wykonać, dlatego sama postanowiłam zrobić coś tak, żeby każdy mógł to powtórzyć :*
      Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  19. Świetny pomysł, zapraszam do mnie na nowe posty
    bardzo proszę o kliknięcia w najnowszym posćie, zależy mi na rozwijaniu mojego bloga

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html
    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/in-striped-dress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu zależy na rozwoju bloga, dlatego wszyscy powinniśmy się wspierać wzajemnie :) na pewno wpadnę do Ciebie

      Usuń
  20. Świetny pomysł ze spodniami :)

    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie mam talentu do takich DIY ,zawsze coś sknocę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często się tak u mnie dzieje, ze z czasem udaje się wykonać coś upragnionego :) po wielkim czasami trudzie :)

      Usuń
  22. świetne diy ! prosty i łatwy sposób
    na świetny modny look :) jak najbardziej
    jestem za i zastanawiam się czy sama nie
    wykorzystam tego pomysłu ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jeansy z dziurami sa bardzo modne, a wiec swietna okazja aby wykorzystac cos takiego :)

      Usuń
  23. Świetnie, że starasz się zrobić coś sama i nie idziesz na łatwiznę! :)

    Oczywiście obserwuję i zapraszam na nowy post o szybkich i niedrogich zmianach w naszych wnętrzach :)

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) Nie lubie marnowac i wyrzucasz rzeczy, dlatego sopsobem jest przerobka, a pozniej gdy juz mi sie znudzi idzie na szmaty :) do mycia okien :D

      Usuń
  24. Świetne przeróbki! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  25. Wow naprawdę fajne, koszulka jest świetna ^^
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam sama tworzyć coś z ciuchów, na pewno zrobię sobie spodnie z dziurami bo wyglądają bardzo efektownie !
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie przepadam za takimi spodniami.
    Ale świetnie wyglądają.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog! xxxx

    ewhem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, it's so amazing!
    lovely blog, what do you thing about follow each other?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne DIY :)
    Spodnie są naprawdę cudowne - bardzo mi się podobają :) ♥ Sama pewnie też takie zrobię :)

    jenssine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam diy ! Świent post;)

    OdpowiedzUsuń
  33. pomysłowo :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne są te poprzecinane spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciuchy wyszły ci świetnie! Na twojej zgrabnej figurce równie genialnie leżą ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje co za milutki komplemencik :* :*

      Usuń
  36. To ze spodniami świetny pmysł! Właśnie mi się podarły spodnie na jednym kolanie i już wiem co zrobić na drugim żeby wyglądało fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow to rzeczywiscie, widzisz spodnie same wiedziały co robic :) do roboty kolezanko :)

      Usuń
  37. Po co kupować przetarte spodnie, skoro można je sobie zrobić samemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a w sklepach drogo drogo niestety

      Usuń
  38. Świetne DIY !

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Tez probowalam zrobic takie spodnie, ale mi niestety nie wyszlo ;c

    http://glancerevely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za drugim razem na pewno wyjdzie dobrze, zobaczysz :) powodzenia :*

      Usuń
  40. Jak zwykle to co lubię najbardziej! Świetna notka, super zdjęcia! Całość mnie zdecydowanie zainspirowała ;) Czekam na więcej, buziaki
    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana to bardzo miłe odczytać taki komentarz :* pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)