wtorek, 29 lipca 2014

Swimsuit

Hejka, jak minął Wam dzionek? pogoda jest fantastyczna, a więc na pewno większość z was była nad jeziorem, albo czas spędziła na świeżym powietrzu, tak samo było w moim przypadku ;)

Dziś postanowiłam pokazać Wam moją - plażową stylizację, w której rolę główną pełni niepowtarzalny strój kąpielowy od Oasap. Rozmiar idealnie pasuje na moją figurę, tak więc przestałam bać się robienia zakupów przez internet ;) Wzór stroju bardzo mi się spodobał, a naszyte na nim falbanki dodają uroku, jeśli chodzi o kolor postawiłam na klasyczną czerń.





Okulary - New Yorker
Naszyjnik - Diy
Strój kąpielowy - Oasap


27 komentarzy:

  1. Świetny wyglądasz w tym stroju, ale ja nie lubię jakoś bluzek itp bez ramiączek, albo na jedno ramię. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalny strój :)
    choć pewnie bym się nie skusiła bo lubię stroje na ramiączkach lub wiązane na szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny strój ,fajnie ,że jest czarny ,taki uniwersalny :))
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie prezentuje się ten strój! :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wygląda, ale pewnie będzie śmiesznie wyglądać jak się opalisz ;)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny strój, wygląda na prawdę ciekawie. W taką pogodę tylko spędzać czas na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje Ci ten strój i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny , klikniete moge prosic o to samo w ostatnim poscie jesli to nie problem :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/tiulowe-szyfonowe-spodnice.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje Ci ten strój, jest idelany do Twojej figury. Nominowałam Cie do LBA. Więcej tutaj: http://kawalekomnie.blogspot.nl/2014/07/lba-cz2.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się to bikini, całkiem nie dawno już je gdzieś widziałam, jesteś chudziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny strój! Podoba mi się krój :)
    alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy widze taki:) ale swietny!

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten strój kąpielowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. 29 lipca to nie był mój najszczęśliwszy dzień... :(
    Strój przecudowny. :) Zazdroszczę. ;p
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny ten strój, taki inny od tych wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)