poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Spodnie = spódniczka

Cześć Kochani ;) jestem dzisiaj szalenie szczęśliwa, ponieważ nareszcie dotarła do mnie paczka, na którą myślałam, że będę długo czekać, a tu taka niespodzianka ;)
Moją dzisiejszą stylizację stworzyłam z dodatkami od lovelywholesale. Wszystko jest nieziemsko piękne i zdjęcia na ich stronie idealnie odzwierciedlają daną rzecz w rzeczywistości.
Do mojej stylizacji wykorzystałam zwykły biały top od H&M, białe balerinki również tej samej marki, dodatki - lenonki, złoty łańcuszek i zegarek oraz coś ode mnie czyli spódniczka Diy, wcześniej były to aladynki, wystarczyło uciąć nogawki i obszyć całość (tym zajęła się moja kochana mama ;) ).



Dodatki - Lovelywholesale
Top - H&M
Spódniczka - Diy
Balerinki - H&M


32 komentarze:

  1. Ładnie wyglądasz. Śliczny masz zegarek :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://sialalala96.blogspot.com/
    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. super;)!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny outfit <3

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne;)

    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna spodniczka / szorty
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/groty-neptuna.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja! Ta spódniczka ślicznie prezentuje się ze zwykłym białym topem :)
    domismile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja! Ta spódniczka świetnie wygląda ze zwykłym białym topem :)
    domismile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, super dodatki,szczególnie okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna kiecka :D Świetnie wyglądasz ;-)
    Fajny zegarek :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie nie było na blogu, a tu prosze: promieniejesz (-;
    Super zdjęcia, bardzo kusząca stylizacja... (-:

    Gdy patrze na te fotki, to jestem naładowany pozytywną energią i zrelaksowany (-: 😊

    Dziękuje Stwórcy, że mamy tak piękne i seksowne istoty, a nie jakieś kobiety z brodą (-:

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Mam podobny top tylko że szary ;D
    June

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka! :) Piękny jest ten zegarek ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. JAAA! NIE POWIEDZIAŁABYM, ŻE TO BYŁY SPODNIE! MAMA MISTRZ! A STYLÓWKA ŚLICZNA ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta spodnio -spódniczka :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja ;)) Czekam na obserwacje http://willbebetterandworse.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Biały top jak zawsze do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka DIY świetna. :) Ładne dodatki.
    Bardzo Ci ładnie w tych ciuszkach. :)
    ________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna spódnica, nie wiem czemu nie mam w swojej garderobie takich wzorzystych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w spódniczce <3

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zrobiłaś spódniczke ?:o

    magdauke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny outfit i świetny pomysł z tymi alladynkami :)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do mnie:
    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł z przerobieniem tych alladynek, spódnica bardzo ładnie wygląda :))
    Mam pytanie, jakiej farby do włosów używasz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)