niedziela, 26 kwietnia 2015

SkateBoard

Cześć Kochani ;* Właśnie wróciłam z sesji i pomimo pochmurnej pogody i gorszej jakości zdjęć (musiałam je rozjaśniać, co popsuło jakość) jestem bardzo podekscytowana, ponieważ spędziłam przyjemnie czas i naśmiałam się za wszystkie czasy :D Dziś był mój debiut na deskorolce, myślałam, że sobie nie poradzę, ale nie poobdzierałam łokci! Chwilowe zachwianie, ale udało się! Pojechałam :D

Stylizacja: Do mojej dzisiejszej stylizacji wykorzystałam sportową bluzę bez kaptura z dużym nadrukiem, jeansy, białe trampki, granatową czapkę z daszkiem, którą udało mi się kupić za 6 zł, a nadała stylizacji pełnego wyglądu i na koniec jak zwykle jakieś błyskotki, tym razem ubrałam biały zegarek oraz dwie delikatne bransoletki.









Bluza - Sinsay
Jeansy - Sinsay
Czapka z daszkiem - 
Zegarek - Oasap
Bransoletki - Allegro
Tramki - Sellyo (allegro)



37 komentarzy:

  1. Fajny look. Też chciałabym spróbować pojeździć na deskorolce. :)
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra stylizacja!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  3. super na sportowo to lubie!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/midi-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam taki styl, dlatego zwykle jest u mnie go najwiecej na blogu :)

      Usuń
  4. Super wyglądasz na zdjęciach! Bluza jest genialna :)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, bardzo mi się podoba :)
    Ale jazdy na deskorolce bym nie spróbowałam, tchórz ze mnie :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty :P Na pewno dałabyś radę :)

      Usuń
  7. Fajna taka stylizacja na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sesja, wyglądasz bardzo dobrze w sukienkach ale i na sportowo

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygladasz ! :-) Pasuje do Ciebie taki styl ;-) Chetnie bede zagladac, obserwujemy ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Miło mi :) Jasne, że możemy się wzajemnie zaobserwować :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny zestaw! Swoją drogą dzięki Twojemu blogowi już jakiś czas temu odkryłam sklep Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow super, bardzo mi miło z tego powodu :) Cieszę się, że poznałaś tą markę i polubiła ją :)

      Usuń
  11. Zazdroszczę :) Chętnie bym pojeździła na takiej desce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. debiut na deskorolce? podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak debiut :) Stwierdzam, że na rolkach jest łatwiej :)

      Usuń
  13. Ciekawa stylizacja, wyglądasz świetnie :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look, ładnie wyglądasz :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)