poniedziałek, 25 maja 2015

Time for roll

Cześć Kochani :* Jak spędziliście weekend? Bo ja bardzo przyjemnie, w piątek wieczorem byłam na koncercie zespołu Pawła - The Jeff, grali charytatywnie dla pobliskiego schroniska "Azorek", w sobotę jak co roku z okazji dnia matki, zabraliśmy nasze mamy na wycieczkę, tym razem byliśmy w poznańskim ZOO. W niedziele poszliśmy na pyszny obiadek, a po obiedzie na rolki, tak więc udało mi się przygotować dla Was sportową oraz wygodną stylizację. Po jeździe na rolkach udaliśmy się do znajomych i spędziliśmy tam miło wieczór, a obecnie tworzę dla Was ten pościk i montuje filmik, który możecie obejrzeć tutaj ---> klik klik.

Moja sportowa stylizacja składa się z rolek, które są głównym bohaterem dzisiejszego looku :) do jazdy na rolkach postanowiłam ubrać czarne materiałowe legginsy, czarny sportowy stanik, który jest mega wygodny podczas uprawiania sportu czy fitnessu, a na wierzch zarzuciłam luźna, krótką bluzkę, dodatkami były delikatne czarne bransoletki oraz okulary, które świetnie sprawdziły się w słoneczny dzień :)





Bluzka - prezent (odcięłam metkę :/)
Stanik i legginsy - Decathlon
Rolki - Auchan
Okulary - Allegro








45 komentarzy:

  1. świetnaa stylizacja!
    klikniesz w kliki w nowym poscie bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sesja, zawsze chciałam mieć Rolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego :) a naprawdę świetna zabawa :)

      Usuń
  3. Super sesja :) ja już wieki nie byłam w zoo chętnie bym się przeszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dlatego musiałam nadrobić :)

      Usuń
  4. fajny wpis podobają mi się takie

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowo na sportowo (-:

    Po Tobie widać, że to sie potwierdza: wyglądasz zjawiskowo, super , a i też widać, że sie tym bawisz, nie sprawia Ci to problemu (-;


    To dobrze, bo najważniejsze, to mieć luz ( jak sie da ) na co dzień (-:


    Tak więc jak widać - można połączyć przyjemne z pożytecznym (-:


    Ja wczoraj zrobiłem na rowerze 6 km - tu w Puszczykowie są piękne tereny, jest gdzie jeździć, więc też sama przyjemność (-;




    Polska ma piękne tereny (-:


    Zdjęcia prezentują Cie w wyśmienitej, doskonałej i nieco delikatnie seksownej formie (-:



    Komentarz może nie za bardzo poskładany /-: , ale z głowy (-:

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś muszę się wreszcie wybrać na rolki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, koniecznie :) świetna zabawa :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia! Uwielbiam jeździć na rolkach :D
    Ja właśnie miałam jechać w weekend do poznańskiego zoo, ale wycieczka się nie udała ;/

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda :/ może byśmy się zobaczyły :D

      Usuń
  9. Jej, jak ja dawno nie jeździłam na rolkach ;)
    Świetna stylizacja :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też ostatnio byłam na rolkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i filmik ;)
    Wybiorę sie na rolki jak tylko wyzdrowieje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana :) oj tak musisz koniecznie :)

      Usuń
  12. oj kiedy ja ostatnio na rolkach byłam;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja strasznie dawno nie jeździłam na rolkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż przypomniałaś mi że nie jeździłam na rolkach wieki! Świetne zdjęcia, w niedalekim czasie chcę się wybrać do Poznańskiego zoo czy warto ?:)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei dopiero będę się uczyć jeździć :D Jeśli chdzi o zoo w Poznaniu- osobiście polecam to nowe. Jest dużo różnych zwierząt, idealne miejsce na spacer :)

      Pozdrawiam :)
      Honorata
      honorejszyn.blogspot.com

      Usuń
    2. Hmm zawsze warto zobaczyć zwierzątka :) chociaż zawsze gdy ja się tam pojawię, to albo śpią, ale się gdzieś schowają :/
      Nie ma za dużo zwierząt, duża przestrzeń, ale jest kolejka, która darmowo rozwozi po całym zoo :)

      Usuń
  15. Ooo bardzo, ale to bardzo fajny wpis !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeej, kiedy ja miałam rolki na nogach :D U rodziców mogłabym sobie pośmigać, ale w Warszawie za dużo ludzi, rowerów i aut :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale często są wyznaczone trasy, gdzie można sobie swobodnie pośmigać. U nas jest np Malta w Poznaniu

      Usuń
  17. kiedy jeździłam na rolkach... aż mam teraz ochotę! :D super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze gdy wchodzę do pomieszczenia, gdzie trzymam rolki i na nie zerknę od razu mam ochotę na przejażdżkę :)

      Usuń
  18. Kocham rolki.Dzięki nim najlepiej spędzam aktywnie czas.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ja dawno na rolkach nie jeździłam :O
    Zazdroszczę Ci tej Twojej figury <3

    OdpowiedzUsuń
  20. hej ilona co tam u ciebie kolega tomek z ricz :P

    OdpowiedzUsuń
  21. no tak masz racje obserwacje o starych kolezankach sie nie zapomina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)