niedziela, 7 czerwca 2015

Shining star

Cześć kochani, z góry przepraszam za moją nieobecność, ale tworzyłam dla Was post diy i niestety zabrakło mi materiału do skończenia mojego małego dzieła :( Tak więc zrobiłam sobie przerwę i udało mi się zamówić brakującą rzecz, ale niestety cały czas czekam na przesyłkę :/ A po za tym od miesiąca mam remont, który zakręcił wszystko dookoła i jedyne pomieszczenie jakie zostało mi do zrobienia zdjęć to salon, który wcześniej już udało się pomalować :)

Nie mogłam jednak zaniedbać bloga, tak więc postanowiłam zamienić posty i dzisiaj pokaże Wam moją kolejną zdobyć, którą "upolowałam" w Sinsay'u. Stworzyłam stylizację, która może podzielić wasze zdania, ponieważ do dzisiejszego looku, zdecydowanie nadawać się będą czarne szpilki i kopertówka, ale celowo stworzyłam coś zupełnie innego i zamiast szpileczek postanowiłam ubrać trampki i tym samym zmienić mój look na bardziej codzienny. Odważyłam się to zrobić, ponieważ pomimo wyróżniającej się bluzeczki z święcącymi akcentami, która idealnie nadaję się imprezę, na zakończeniach rękawków jak i na kołnierzu wykorzystane są sportowe paski i pomyślałam, że fajnie będą się odznaczać jeśli ubiorę trampki.

Bluzeczka sama w sobie jest dodatkiem, tak nie przesadzałam z biżuterią i ubrałam zwykłe czarne skórzane bransoletki, które kiedyś wykonałam.

Piszcie w komentarzach co sądzicie o tym looku i czy tak jak ja postawiłybyście na trampki czy jednak szpilki?

Uważam, że ta bluzka pomimo świecącej całości nadaje się i na co dzień i na wieczór (szpileczki  i kopertówka).






Bluzka - Sinsay
Spódniczka - Pepco
Trampki - Converse
Bransoletki - Diy


24 komentarze:

  1. super:)!

    ______________________________
    fashion - blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa bluzka! :)

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest genialna! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej nie widzę tego w wersji na wieczór, może dlatego, że nie lubię zakładać szpilek do prostej spódniczki :) Fajna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli postawiłabyś na trampki tak jak ja :)

      Usuń
  5. supoer :) mnie sie mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trampki zawsze na tak;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie sie prezentujesz! *,* stylizacja hot hot hot! :)

    Blog z artystycznymi o profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowy post- "iris''.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/iris.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Trampki pasują jak najbardziej ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uważam, że stylizacja jest jak najbardziej w porządku ;) Z trampkami wygląda równie świetnie, jak wyglądałaby ze szpilkami :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) i też jestem tego samego zdania :)

      Usuń
  10. Świetna stylizacja.

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! :)
    Zapraszam na mojego bloga.
    http://wiktoria-baranek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)