niedziela, 28 czerwca 2015

Koronkowe spodenki

Hej :) Dzisiejszy post jaki tworzę dla Was zajął mi bardzo dużo czasu i to nie tylko ze względu na wykonanie, ale również na materiały, które nareszcie do mnie dotarły :)
Dzisiaj pokażę Wam mój kolejny projekt diy, a będą to bardzo modne w tym sezonie koronkowe spodenki. Do wykonania potrzebowałam spodni. Postanowiłam wykorzystać stare czarne dzwony z materiału, których na pewno już nie ubiorę.
Białą kredą zaznaczyłam linię, wyznaczającą długość moich spodenek, następnie je ucięłam, kolejnych krokiem było naszywanie koronki i gotowe :)
Naszywanie koronki zajęło mi mnóstwo czasu, ponieważ robiłam to ręcznie, używając maszyny do szycia możecie skrócić czas tworzenia waszych koronkowych spodenek :)
Długość koronki można wybrać indywidualnie, ja zamawiałam je na allegro i wybrałam szerokość około 5 mm. Wzór i kolor również wybrałam sama.
Naszywając koronki zaczynałam od zamka i wszywałam ją zgodnie z kierunkiem wskazówek zegarka, następnie obszyłam tył spodenek i kończyłam przy drugiej części zamka.


koronkowespodenki


koronkowespodenki


Tutaj kupiłam koronki --> klik klik
Buziaki :*


28 komentarzy:

  1. Świetne są te spodenki! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają. Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne szorty!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/koronkowa-maxi.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne spodenki i bardzo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne spodenki Ci wyszły! Chyba będę musiała spróbować tego pomysłu ^^

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak spróbuj, efekt jest naprawdę świetny :)

      Usuń
  6. Wow! :) Super Ci to wyszło :D Sama bym z chęcią takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwo jest zrobić, tylko pracochłonne :/

      Usuń
  7. oo jakie super spodenki ! :)
    Idealnie na tobie leżą :)
    Pozdrowionka :)
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, efekt jest świetny! :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I Ty to wszystko zrobiłaś ręcznie... Gratuluję cierpliwości no i efektu, bo spodenki prezentują się wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana :) Rzeczywiście czasu było mnostwo :)

      Usuń
  10. Mega spodenki ^^ Sama też szyję i wiem jaka to radość ze swojego dzieła :D
    pozdrawiam
    madameclassy.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!:D
    natalien-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)