niedziela, 19 kwietnia 2015

Mała czarna

Cześć Kochani :) Dzisiaj mam dla Was stylizację prosto z imprezy :) Znajomi brali ślub i zorganizowali kameralną imprezę, nie wiedziałam kompletnie co mam na siebie włożyć, bo często nie chodzimy na wesela. Pierwsze co wpadło mi do głowy to szybki "skok" na zakupy, ale bałam się, że jeśli kupię nowe buty cały wieczór będę się w nich męczyć, tak samo z sukienką, obawiałam się, że stracę cały dzień na szukanie czegoś, co nie jest jeszcze sprecyzowane w mojej głowie. Po dłuższych przemyśleniach, postanowiłam otworzyć moją szafę i znaleźć coś odpowiedniego. Skoro to nie jest wielka impreza, a jednak okazja wymaga ubrania się odświętnie pomyślałam, nad bezpiecznym lookiem, czyli koszulą i spódniczką.

Moja stylizacja: Brązowa prześwitująca koszula, czarny top, krótka spódniczka z wysokim stanem, czarne rajstopki, botki oraz srebrny naszyjnik do koszuli.





Postanowiłam stworzyć coś innego:


Zapraszam :*


42 komentarze:

  1. Genialnie wyglądałaś ! Świetnie prezentuje się na Tobie ten strój i wyglądasz w nim pięknie !
    Bardzo podoba mi się Twoja spódniczka !
    Pozdrawiam!

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, bardzo ładnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz super :)
    według mnie idealny strój na taka kameralną imprezę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz , kolor koszuli bardzo mi się podoba :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dziewczęca stylizacja, koszula szczególnie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystarczyło otworzyć szeroko szafę, popatrzeć i ślicznie się ubrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, uwielbiam takie połączenia <3
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/baby-blue/ Zapraszam serdecznie na bloga:)! Dodaję do obserwowanych, będę tutaj zaglądać częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie! jednak ja Cię widzę w pastelach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda lubie też pastelowe kolorki :)

      Usuń
  11. Świetny zestaw :)
    http://ala--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetna stylówka <3
    Pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo, ale to baardzo w moim stylu. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadło Tobie do gustu :*

      Usuń
  14. Wygląda fajnie.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna spódnica. ;] Klasyczna, ale świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. buty są swietne:) takich wąłsnie szukam :)

    www.mineralnyswiatkasi.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję! :*

    Podoba mi się outfit - elegancko, ale bez przesady ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczny strój ! Pięknie wyglądasz; )

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look ! :)
    zapraszam blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, Zapraszam do mnie kowalskakinga.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tandetnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)