sobota, 4 kwietnia 2015

DIY - dekoracja stołu

Cześć Kochani, dziś gdy robiłam poranną kawę zauważyłam, że żonkile, które tak ślicznie dekorowały mój wielkanocny stół, okropnie zmizerniały :/ i nie wiedząc czemu po 3 dniach zwiędły, nie chciałam, żeby w święta stół był pusty, dlatego postanowiłam zrobić coś z niczego, czyli świąteczne do it yourself :)


Wielkanocny stroik

Potrzebujemy: zwinięte rurki z papieru, kilka świec, dowolne dekoracje, tasiemkę, spray oraz mnóstwo wyobraźni.

1. Na samym początku potrzebne będą nam papierowe rurki.
2. Należy rozdzielić dowolną ilość rurek na trzy części (ja wybrałam po 5 rurek).
3. Każdą z nich można spleść gumką recepturką.

diy - dekoracja stołu


4. Następnie wszystkie 3 części rurek trzeba zahaczyć, najlepiej o szufladę, tak aby można było zapleść warkocz.
5. Teraz możemy już zapleść warkocz, należy jednak pamiętać, aby zostawić miejsce na dodatkowe dekoracje.
6. Po odpowiedniej długości warkocza można wyprofilować kształt stroika (ja wzięłam małe, wiklinowe pudełko).
7. Kiedy długość, którejś z rurek jest za krótka, można przedłużyć ją poprzez włożenie innej rurki w tą już zamocowaną w naszym warkoczu.
8. Gdy już uzyskamy odpowiednią długość i kształt stroika, można związać ją tasiemką.
9. Tak o to wygląda nasz szkielet stroika.

diy - dekoracja stołu


10. Teraz zabierzemy się za malowanie naszego stroika dowolnym kolorek spray'u ( ja wybrałam kolor biały).
11. Należy równomiernie pomalować stroik spray'em, gdy już dokładnie wyschnie, należy powtórzyć tą czynność z drugiej strony.
12. Kiedy już stroik wyschnie, musimy przyciąć wystające końcówki rurek.
13. Rurki należy zawinąć tasiemką tak, aby nie były one widoczne.
14. Teraz możemy udekorować nasz szkielet stroika, poprzez dowolne dekoracje ( ja postanowiłam pomiędzy warkocz wcisnąć trzy świeczki w kształcie jajek).
15. Na tasiemce która zakryła końcówki rurek, można zawiązać śliczną kokardkę, która dodatkowo udekoruje nasz stroik.

diy - dekoracja stołu


Środek stroika można wypełnić już dowolnie, ja postanowiłam udekorować go dużą świecą, którą ustawiłam na samym środku oraz na około przystroiłam plastikowymi jajeczkami.

diy - dekoracja stołu



Korzystając z okazji, życzę Wam spokojnych świąt w gronie najbliższych, aby przez te kilka dni nie znikał uśmiech z Waszych twarzy, a także udanej pogody i mokrego dyngusa.




75 komentarzy:

  1. pamiętam jak w gimnazjum na zajęciach plastycznych robiłam koszyczek z takich papierowych rurek :) fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nic takiego w szkole nie miałam :/

      Usuń
  2. Świetny pomysł sama to kiedyś robilam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na zrobienie stroika na szybko :) Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie stroik nie jest trudny do wykonania, a efekt wspaniały. Słonecznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, świąteczne dekoracje. Masz świetne pomysły! :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT :*

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing decoration :)
    please follow me :) COLORFUL THOUGHTS

    OdpowiedzUsuń
  7. super stroik i jaki latwy do zrobienia :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/jeansowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, jakie świetne, zdecydowanie muszę spróbować, bo efekt jest oszałamiający! :)
    Wesołej Wielkanocy! :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne dekoracje :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba to zachęcam do obserwacji :*
    WIKA BLOG ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wykonane dekoracje : ) .

    Wesołych Świąt ! Pozdrawiam !

    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał wyszło super! *.*

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pomysły ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło. ;] Wszystkiego najlepszego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  14. I really love the combination! I get inspired everytime I come to your blog!
    Pop up by my page when you get a chance ♥Kristina
    http://vrgov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so so much, I really glad to hear it from you :*

      Usuń
  15. piękna dekoracja ♥
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ci wyszedł!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great diy! ¤
    You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    http://lyinyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy pomysł :) chętnie taki zrobie , wygląda cudnie :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super, ja w tym roku nie dekorowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w poprzednim roku nie miałam weny, a w tym roku zainspirowała mnie ta dziwaczna pogoda :)

      Usuń
  20. Ostateczny efekt jest mega ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te dekoracje ;)

    meovashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny ten stroik, nie czytałam wcześniej Twojego posta, a gdy widziałam na Instagramie myślałam, że kupiony, a tu niespodzianka. Wykorzystam w następnym roku :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna dekoracja, podoba mi się :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie to wygląda! Gratuluję pomysłowości :D Mokrego poniedziałku!

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uroczy stroik, w tym roku też sama zrobiłam dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie Ci to wszystko wyszło! Ja niestety nie mam talentu plastycznego i znając życie nawet dość proste ozdoby bym zepsuła :D. Tobie również wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana, ale stroik jest naprawdę prosty, dałabyś radę go zrobić :)

      Usuń
  28. Przydatny DIY.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie Ci to wyszło! To zaskakujące jaki efekt może dać kilka pozwijanych starych gazet pomalowanych farbą!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, świetnie udekorowało mój świąteczny stół

      Usuń
  30. Świetny stroik :) Wygląda rewelacyjnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł, nie spodziewałam się, że z papierowych rurek można zrobić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mialas rację .. Super pomysł .. Może obs za obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo pomysłowe i kreatywne !
    z chęcią postawiłabym taki stroik na
    swoim świątecznym stole, szkoda że
    jest już po świętach :) uwielbiam takie diy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Co do żonkili, następnym razem spróbuj do wody dorzucić pokrojoną w kosteczki cytrynę- to utrzyma je na dłużej :)
    Ale i tak jestem pod wrażeniem kreatywności i pomysłu na stroik :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle uśmiecham się gdy tutaj wchodzę :) Ciągle zachwycasz pomysłami i to lubię najbardziej :) Bardzo pozytywnie i zdecydowanie czekam na więcej, dużo buziaków! :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny stroik, na pewno ślicznie wyglądał na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  37. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Efekt końcowy fantastyczny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie żonkile dobrze się trzymały, o dziwo ;)
    I też się cieszę, że ktoś ma takie samo zdanie jak ja ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawy pomysł
    Jeśli możesz to kliknij w link od płaszcza u mnie ;)
    http://www.panmalofel.com/2015/04/elegant-coat.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)