sobota, 14 marca 2015

Szarość dnia

Cześć Kochani, dzisiaj wyjątkowo post dodaję w sobotni poranek, ponieważ codziennie wracałam do domu gdy było już ponuro za oknem, tak więc zdjęcia, byłyby gorszej jakości, a po za tym ciągle jestem "zalatana" - praca, dom, remont, sprawy, które muszę pilnie pozałatwiać, nie mam chwili dla siebie :/ dziś także czeka mnie wyjazd - wybieram się na urodziny znajomego i pewnie wrócę wieczorem, dlatego postanowiłam post udostępnić właśnie teraz :)

Kolory jakie przeważają w dzisiejszej stylizacji nawiązują do dnia jaki mamy za oknem, a tym samym są to moje ulubione barwy. Czarny i szary najłatwiej dobrać do reszty garderoby, świetnie kontrastują z innymi kolorami, ja jednak postanowiłam je połączyć.

Stylizacja: Bluzka w paski, czarna spódniczka, getry, platformy oraz delikatna biżuteria.






Bluzka - Orsay
Spódniczka - Oasap
Getry - h&m
Platformy - h&m
Bransoletka - diy


30 komentarzy:

  1. Pasuje Ci ten zestaw :)

    ________________
    Denim total look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś zgrabna *.* wyglądasz świetnie w spódniczce ;)
    U mnie dzisiaj wreszcie pojawiło się słońce!

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, piękna spódniczka ♥

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic sie nie martw szarością dnia, bo wiesz jak ją rozjaśnić Twoim wyglądem (-:

    Do zobaczenia (-:

    Już nie moge sie doczekać (-:

    OdpowiedzUsuń
  5. szarości najlepsze <3

    www.casper-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tę samą spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw :) Pozdrawiam i życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! Podoba mi się twój styl i to jak świetnie dobierasz do siebie wszystkie zestawy ! :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie ! Uwielbiam takie spódniczki ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię takie kolory ;) Fajna spódniczka. ♥
    ____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię takie kolory ;) Fajna spódniczka. ♥
    ____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oj mnie tez u Ciebie nie było dawno :/ trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie długie nogi *.*
    A zestaw uroczy i dopasowany ;)

    Nowy blog już ruszył ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie długie nogi *.*
    A zestaw uroczy i dopasowany ;)

    Nowy blog już ruszył ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)