piątek, 25 lipca 2014

BLUE

Hej, nareszcie mamy piątek, już odliczam dni do wyjazdu nad morze, nie mogę się doczekać ;) Cały czas zastanawiam się co ze sobą zabrać i czy zmieszczę to do walizki, też miałyście z tym problem? A może macie jakieś ciekawe pomysły, jak to wszystko ogarnąć? ;)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam stylizację z moją ulubioną letnią sukienką, którą na 100% zabieram ze sobą <3 Kolor i kwiatowy wzór jest nieziemski, a ponadto bardzo modny w tym sezonie. Do sukienki dobrałam czarne dodatki w postaci balerinek i torebki. Jeśli chodzi o biżuterie, wystarczy delikatna bransoletka, która dopełni całość.






34 komentarze:

  1. Świetna stylizacja! Sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja! Cudowna jest ta sukienka :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej jakbyś stworzyła gotowe zestawy, bardzo pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do twarzy ci w takich kolorach. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna sukienka!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, prowadzisz cudownego bloga! ja znów wróciłam do blogowania może pomożesz? zaobserwujesz i może lajkniesz na facebooku? oczywiście wszystkie obserwacje oddaje! zapraszam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna sukienka! Mam podpobna tylko ze rozowa :)
    Alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. udanego pobytu :) ja jechałam na 2 tygodnie do Grecji to w sumie nie miałam problemu ze spakowaniem się do walizki, gorzej było z bagażem podręcznym do autobusu gdzie nie mogłam się zapiąć. najlepiej jest chyba zabrać wszystko co się chce i wziąć po prostu większy bagaż :D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To są te balerinki z H&M? Mam je i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam rzeczy w tym kolorze ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. piątek weekendu początek :) a sukienka świetna :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię nosić sukienki w lecie, są idealne na upały :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mam problem z pakowaniem, a sukienka bardzo ładna :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. udanego pobytu nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka faktycznie nieziemska. Mam nadzieję, że wyjazd Ci się uda, a co do pakowania... na pewno to jakoś ogarniesz ;)

    modo-maniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sukienka ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę, bardzo chętnie odwiedziłabym morze w tym roku:(
    Powodzenia z pakowaniem haha! :)
    Sukienka świetna;-)

    http://victoria-rac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka *.*

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. też miałam problem z tym, co zapakować do walizki :P ale ostatecznie wzięłam swoje ulubione rzeczy i Tobie też tak radzę. :) dobrze, że lato to okres cienkich rzeczy i można więcej zapakować :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :) Świetna sukienka ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana mam to samo co ty :) ja też nie mogę doczekać się moich wymarzonych wakacji w tym roku chodź dopiero lecę 15 sierpnia to juz przeglądam rzeczy które mogę ze sobą zabrać ;)
    ale to chyba normalne u nas kobiet :) dlatego chyba trzeba się z tym pogodzić
    moją metoda aby nic nie zapomnieć i ułatwić sobie pakowanie jest zrobienie sobie listy :)
    a sukieneczkę masz po prostu obłędna ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka :))
    Też miałam problemy z przepełnioną walizką ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)