środa, 16 lipca 2014

Oasap

Cześć, dzisiejszym gościem specjalnym w moim poście będzie przecudny top gorsetowy od Oasap <3. Połączyłam go z krótką czarną spódniczką z długim zamkiem, czarnymi szpilkami, czarną torebką i dodatkami.

Gorset jest w intensywnych kolorach i ciekawych wzorach. Materiał jest naprawdę dobrej jakości, a całość starannie wykonana <3 To nie pierwsza rzecz jaką otrzymałam od Oasap i szczerze mogę ich polecić.





Gorset - Oasap
Spódniczka - H&M
Torebka - Nicoli
Szpilki - Eksbut
Okulary - New Yorker
Dodatki - DIY

24 komentarze:

  1. Ten kolorowy gorset fajnie dodaje kolorów tej stylizacji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Tez bym chciała taki nosić na razie musze zgubić tu i tam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! top jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Jaki śliczny *-*

    Będzie mi strasznie miło jak wpadniesz ---> solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem co do tego gorstetu :) Jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gorset jest przepiękny :3

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny gorset. Mam słabość do takich, a Ty prezentujesz się w nim świetnie! :)
    Śliczny outfit, chociaż ja założyłabym torebkę w kolorze pomarańczowym. Ale ja to ja, a Ty wyglądasz bardzo ładnie. :)
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej postawiłabym na żółto - neonową

      Usuń
  8. Jaki piękny gorset! Śliczna stylizacja :)
    Masz piękne włosy *.*
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny top :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka *.*

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorset jest cudowny. :))

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny top, super wyglądasz :)

    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)