poniedziałek, 28 marca 2016

Sinsay

Cześć ;* Jak minęły Wam święta? Pogoda dopisała? Bo u mnie jest przepięknie ;) Korzystając z chwili wolnego postanowiłam stworzyć kolejną stylizację z nową torebką i butami od Sinsay. Przewagą koloru w moim dzisiejszym looku to oczywiście czerń, którą uwielbiam, po za tym jak już dobrze wiedzie, nie lubie za dużo dodatków, zwykle ubieram delikatną biżuterie, dzisiaj mogłam sobie ją całkowicie odpuścić, ze względu na odznaczający się top jednak nie zrezygnowałam z bransoletek <3.

(Kot nie jest częścią stylizacji :D)



Marynarka - Allegro
Top - Sinsay
Legginsy - Gatta
Creepersy - Sinsay
Torebka - Sinsay
Dodatki - Ringsandtings

 

26 komentarzy:

  1. pasuje Ci to wszystko bardzo:) obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest genialna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torebka jest boskaa *.*
    Pozdrawiam
    sunny-snowflake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh jak ja lubię taki styl! :) Świetna stylizacja...
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja! Torebka jest cudowna :)
    Choć szczerze mówiąc nie wiem czy w takie upalne dni wyszłabym prawie cała na czarno :D
    A w święta pogoda była całkiem miła. Teraz zdecydowanie dopisuje <3

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czarny kolor...u nas pogoda niestety była zmienna tak więc look był idealny ;)

      Usuń
  7. Ten top jest genialny, uwielbiam taki styl <3
    Piękny kolor włosów! Jakich farb używałaś do farbowania rozjaśnionych włosów, czy może byłaś u fryzjera? Chę wrócić do naturalnego koloru :) Fryzjerka poleciła mi szamponetki, bo farby i szamponetki z rozjaśnionych włosów szybko się wypłukują, a szamponetka ich tak nie zniszczy - mam dylemat, bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedniego koloru :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam dwukrotnie Loreal Casting Gloss "czekolady"

      Usuń
  8. Świetny zestaw, bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka i top bardzo mi wpadły w oko

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czarne, ciemne stylizacje. Uważam, że masz świetną figurę,a kot na pierwszym zdjęciu rozwalił system. ;D obserwuję ;)

    http://alexandrachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)