środa, 26 listopada 2014

87

Hej, kolejna współpraca z marką Oasap udana, tym razem wybrałam sportową bluzkę w kolorze zgnitej zieleni z charakterystycznym numerem 87. Połączyłam ją z czarnymi wzorzystymi jeansami, czarnymi botkami, czapką, zegarkiem oraz złotym naszyjnikiem. Uwielbiam taki look <3 i świetnie się w nim czuje ;)

(Przepraszam za jakość, ale tym razem zdjęcia robiłam innym telefonem i nie potrafiłam się odnaleźć).





Czapka - Sinsay
Bluzka - Oasap
Naszyjnik, Zegarek - lovelywholesale 
Jeansy - H&M
Botki - Allegro

19 komentarzy:

  1. świetny zestaw!

    ______________________________________
    stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka,świetnie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super bluzka ,tez mialam ja kupic oczywiscie klikniete :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/tidebuy-cheap-women-tops.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja! Pięknie wyglądasz ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor tej bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka :) Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta bluza. Co prawda nie mój kolor, ale wygląda pięknie na tobie.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest śliczna ;3
    Ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz. :D
    ___________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog i ciekawy post!!!
    Zapraszam na mój blog: http://naszdrugiswat.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja. Ty zacznij a ja się odwdzięczę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny, interesujący blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? daj znać u mnie na blogu :)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta bluza ;)
    ładny blog :)
    http://paulla69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)