środa, 12 listopada 2014

Atypical

Cześć, przychodzę dzisiaj z nietypowym, ale niepowtarzalnym brązowyn bolerkiem, które dostałam w prezencie od babci. Po założeniu go na siebie totalnie się zakochałam, uwielbiam takie rzeczy <3

Do wełnianego bolerka dobrałam czarny top i jeansy oraz moje kochane skorzane Lity, również w tej samej barwie. Jeśli chodzi o dodatki to postanowiłam dodać zwykły rzemyk z zawieszką oraz skórzaną bransoletkę w kolorze brudnego złota. Naszyjnik możecie znaleźć tutaj --> klik klik (na zdjęciu nie jest widoczny).




Top - H&M
Jeansy - New Yorker
Lity - H&M
Naszyjnik - Ringsandtings
Bransoletka - DIY
Bolerko - Prezent <3



23 komentarze:

  1. genialny,jesienny strój :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie super. Szczególnie buciki są ciekawe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetnie wyglądasz, fajne bolerko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te bolerko jest świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie nie było, a tu prosze - jakie fajne zdjęcia w 2 postach od razu (-:

    Ty to wiesz jak przyciągnąć uwage (-:

    Super wyglądasz, nawet odważe sie na stwierdzenie, że bardzo kusząco i seksownie... (-:

    Po prostu pozytywnie (-;



    Poza tym - bije od Ciebie pozytywna energia, rozjaśniasz te szare dni za oknem (-:


    Taka dobra dusza (-:

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty! Ogólnie ładny outfit ..

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit! ;3
    Bolerko jest cudowne :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. całość wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, fajne buty. :)
    ____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)