środa, 10 grudnia 2014

Zima

Hej hej :) nie było mnie jakiś czas, zasypał mnie śnieg, ale już wróciłam :D Moja dzisiejsza stylizacja nawiązuje do zimy i śnieżnobiałej pogody. Miękki sweterek ecre otula moje ciało, a śniegowce grzeją moje stopy i chronią przed mrozami, natomiast ocieplane legginsy w cudnie mieniące się wzory i gwiazdki dodają uroku i komponują się z całością, nie mogło zabrać dodatków, wybrałam dwie skórzane bransoletki oraz długi rzemykowy wisiorek z zawieszką.
Całą stylizację udało mi się dopełnić dzięki Oasap, z którymi współpracuje od dłuższego czasu <3




Sweter - Oasap
Legginsy - Oasap
Śniegowce - Oasap
Naszyjnik - Ringsandtings
Bransoletka - Diy


26 komentarzy:

  1. super leginsy mam pytanie jak z numeracja butow z oasap?
    oczywiscie klikniete bo uwielbiam ten sklep:)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/alternatywna-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalna taka jak u nas :) też się bałam, że czasem będzie inna, bo z leginsami bywało różnie, ale na szczęście jest ok :D

      Usuń
  2. Całość prezentuje się idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, od razu czuć świąteczny klimat ;)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie nie ma śniegu jeszcze :(
    super leginsy <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo to wszystko razem wygląda :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny post, sliczny sweterek, ladne zdjecia. ;3

    Zapraszam na konkurs! c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/konkurs-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem jak to robisz - czy to zasługa Twojej nieskazitelnej urody, czy może tych ubrań, które świetnie do Ciebie pasują - ale nawet w zimowych stylizacjach wyglądasz super sexy (-:

    Jednak najważniejsze, że - jak to stwierdzasz w opisie - grzeją (-:

    Można sie ogrzać (-:


    Ale i tak uważam, że Tobie we wszystkim ładnie (-:

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne co to nie podobają mi się śniegowce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile kosztowała sweterek i legginsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyyyy kliknij w linki tam wszystko bedzie :)

      Usuń
  13. podasz link do swetra u mnie w konentarzU? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna! ^^ Taka zimowo-świąteczna.:D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :) Jakoś wyglądasz na tych zdjęciach tak inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka ładna stylizacja! Genialny zestaw :)
    Pięknie wyglądasz ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz. ;)
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śniegowce bardzo praktyczne i ładne zarazem:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    Nie wiem czy pamiętasz o tym blogu, bo była bardzo długa przerwa, ale już w sobotę odnawiam działalność.

    Do soboty blog jest "nieczynny", ale jeśli będziesz miała dalej czytać (pojawią się nowe wątki, sceny itp.), to zapraszam na tę stronę:
    www.facebook.com/miastomroku

    Z niej dowiesz się o aktualnościach xD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zimę a widzę ,że Ty bezbłednie się do niej przygotowałaś :) zainspirowałaś mnei tymi leginsami do przeszukania szafy :) mam takie szaro-białe i właśnie sobie o nich przypomniałam :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)