poniedziałek, 2 września 2013

LEATHER

Cześć! Wpadłam tylko na chwilkę, ponieważ niedługo jadę do dermatologa, znowu zaczyna się problem wypadania moich włosów, co roku we wrześniu, dziwne, ale już tak mam ;) Muszę odebrać receptę, aby włosy przestały wypadać.
A dzisiaj mam dla Was kolejną stylizację, w której wybrałam się na spotkanie ze znajomymi, pomimo wysokich butów i obcisłych spodni, czułam się w niej fantastycznie ;)

 





Bluzka - H&M
Spodnie - H&M
Platformy - H&M
Kurtka - Ouhuan
Naszyjnik - efoxcity

77 komentarzy:

  1. Ten naszyjnik jest świetny :) Również butki już chyba widziałam w innej stylizacji, niezłe są :) Ciekawy wzór spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, ja męczę się z wypadającymi włosami przez cały rok. Są bardzo długie, ale niesamowicie cienkie :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne spodnie :) a jeśli chodzi o włosy to problem z wypadaniem i mnie nie jest obcy - niestety..

    OdpowiedzUsuń
  4. Och,biedactwo:'( Z pewnością Ci pomoże;)

    Świetnie to wygląda,te buty są piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Plus tego wszystkiego jest taki, że przed wrześniem możesz starać się je wzmocnić. Stylizacja ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ostatnio problem z włosami i muszę je trochę wzmocnić :) Stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie super stylizacja :) Widać że dobrze się w niej czułaś :) A co Ci polecił dermatolog na wypadające włosy? Bo mam podobny problem... z tym że ja muszę na wizytę czekać jeszcze 3 tygodnie....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi strasznie wypadają włosy, ale miałam taki szamponik z Alterry i było trochę lepiej, ale teraz znów to samo :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też ostatnio zaczęły strasznie włosy wypadać :(
    Wyglądałaś ślicznie :3

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też zaczęły strasznie włosy wypadać, nie wiem co jest ;c
    Zostałaś nominowana do LBA, zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też wypadają włosy. Ale to pewnie od stresu - w końcu nowa szkoła i takie tam...
    Fajna stylizacja. Bardzo mi się podoba Twoja bluzeczka. ^.^
    Pozdrawiam, Nessa.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj to nie ciekawie ;( Próbowałaś płukanki z organicznego octu jabłkowego? Tylko że to trzeba stosować dość długi okres.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna stylizacja :) buty są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też wypadają włosy :(
    piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie to ty masz cudne <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie naszyjnik przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)
    Super wyglądasz :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja. ;d Najbardziej spodobały Mi się spodnie. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super spodnie!

    zapraszam na ekspresowe ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądałaś cudownie i drapieżnie :P Włosy mi wypadają przez cały rok trak samo, niemal garściami.

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacja:) mam podobną kurtkę:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasuje do Ciebie taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. spodnie i buty.. odjazd!
    a o takiej kurtce marzę. tak, to ja jestem tą jedyną osobą bez ramoneski

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne lity :>

    PS. jasne że możesz kliknąć kilka razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za miłe słowa, dodałam do obserwowanych ;/
    mi tez wypadają jak wrócisz od dermatologa powiedz mi proszę u mnie na blogu co Ci powiedziala:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tam ;) Moje tak wypadają ,że się dziwię ,że jeszcze nie jestem łysa ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty bardzo mi się podobają. :D Super! :P

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne leginsy :D
    możemy obserwować, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cały set bardzo przypadł mi do gustu:)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. A może się stresujesz hmm ? :) Mi przez stres strasznie wypadają włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja! Świetnie wyglądasz w tych butach;-)
    Niestety ja tego nie mogę powiedzieć o sobie ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. ojejku jaki cudny naszyjnik <3 dzięki za odwiedziny mojego bloga. Z chęcią zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne stylizacje <3
    prowadzisz blog w bardzo ciekawy sposób i chętnie go zaobserwuje :)
    liczę na rewanż :
    http://loveinworldgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie <3 obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja ^^ Już obserwuję, teraz ty :3

    OdpowiedzUsuń
  37. platformy super. świetnie wyglądasz, obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja;)
    Buty jak i spodnie są świetne - z pazurem!;)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne spodnie i buty :) LUBIĘ TO:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Klasyczne barwy w pięknej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale włoosy! Cudne! *o*

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mogła bym się tak ubrać :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygladasz super!!!!super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  44. very nice outfit, love the necklace :)

    Petush

    OdpowiedzUsuń

  45. WoW! Jak dla mnie bomba!
    Fenomenalny zestaw :) Prezentujesz się w nim fantastycznie :) Wszystko idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Te buty bardzo mi przepominaja o Jeffrey Campbell. SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej!
    Dziekuje za mile odwiedziny! :) Swietny zestaw! Skora wraca on top! :)
    Oczywiscie ze obserwujemy!
    Ja juz! Zapraszam do mnie!
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/09/back-to-school-with-harry-potter.html

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna jest ta stylizacja ;) i co najważniejsze buty są niższe niż to zwykle bywa w tym modelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna stylizacja i świetny kolor włosów

    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. FAJNA STYLIZACJA <3

    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialne zdjęcia !
    + zapraszam do siebie.
    http://passionetdelamode.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś bardzo pociągająca w tym stroju...

    Szczególnie, jeśli chodzi o nogi (-:

    To dodaje uroku i składa sie na znakomitą całość w połączeniu z resztą ubioru (-:\

    Super (-:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)