niedziela, 25 sierpnia 2013

KONKURS - ROCZEK BLOGA

Hej ;) Chciałam napisać wczoraj, ale miałam problemy z internetem, na szczęście wszystko wróciło do normy. Obiecałam, konkurs na rok prowadzenia bloga i oto jestem ;)

Nie miałam pojęcia co kupić, ponieważ na blogu piszę prawie o wszystkim, ale ostatecznie postawiłam na kosmetyki. Post nie jest oczywiście sponsorowany, wszystko kupiłam sama, dlatego nie wiedziałam, czy dobrze wybrałam. Ale od dłuższego czasu używam tych kosmetyków, a więc Wam też powinny służyć.
To jest mój pierwszy konkurs, a więc za bardzo nie wiedziałam od czego zacząć, ale na pewno kolejny pójdzie mi o wiele lepiej ;)

Każdy otrzyma kosmetyk marki: AA, BeBeauty, Bielenda, Farouk (Biosilk), Lamia, Nivea, Ziaja

Konkurs trwać będzie do 15 września 2013, a spośród zgłoszonych osób, wybiorę 3, którym wyślę nagrodę.

 
Co zrobić, aby wygrać?
1. Zaobserwować mój blog --> klik klik klik  (osoby posiadające bloga)
2. Polubić moje konto na facebooku --> klik klik klik
3. Udostępnić post z konkursem z facebooka u siebie na tablicy lub subskrybować moje konto na youtube --> klik klik klik (do wyboru)
4. Zostawić komentarz pod postem na blogu wraz z imieniem i pierwszą literką Waszego nazwiska oraz e-mailem.



Regulamin konkursu:
  1. Jego organizatorem jestem ja, www.ilonastejbach.blogspot.com
  2. Nagrody wysyłam na terenie Polski.
  3. Zwycięzców wybiorę poprzez losowanie.
  4. Z wygranymi osobami skontaktuję się mailowo na podane w komentarzu maile.
  5. Konkurs trwa od 25 sierpnia 2013 do 15 września 2013.

Zapraszam do zabawy :)


153 komentarze:

  1. Obserwuję już trochę, zasubskrybowałam Twoje konto na YT ;)

    Sylwia P. xxkociaxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione wszystko ; ).

    Milosc w wersji demo, wwersjidemo@wp.pl

    Wszystkiego dobrego ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko zrobione :))

    Sandy O.
    osman_sandy@wp.pl


    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję od dawna ;D Udostępnione na fb i subskrybuję kanał :)
    Maja F.
    majkaa262@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje pierwszej rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję pierwszych urodzin bloga ^^
    Ewelina W., ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    obserwuję bloga jako Ewelina Wróbel
    na FB lubię jako Ewelina Wróbel
    subskrybuję na YT jako Ewelina Wróbel
    udostępniłam: https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/643826322324381
    mam też na Bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok, no proszę. Muszę zobaczyć jak sama długo piszę :) Gratuluję pierwszych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie moge wziasc udzialu, bo to tylko dla Polski ;C

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie biore udzialow w konkursach bo i tak nie wygrywam, chce tylko odpisac na Twoj komentarz :)
    zauwazylam, ale jakos mnie to nie przejelo. jestem balaganiara i otwarcie sie do tego przyznaje. mialam zamazywac tlo? ;o hahhahahahah tu chodzilo o codzienne, spontaniczne stylizacje, ktore na zdjeciach są widoczne bardzo bardzo dobrze na PIERWSZYM planie. przykro mi ze tylko to zauwazylas, ale jakos inne osoby widza fajny i luzny styl co widac w komentarzach.
    pozdrawiam i udanego konkursu ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tego roku i zgłaszam się! :)
    Natalia K
    nkowalczyk775@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje, lubi i zgłasza się do konkursu Ewelina Charęza:)
    chareza.ewelina@gmail.com;)

    Gratuluję roku na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciesze sie, ze ja nie jestem pedantka :)
    telefon to Samsung Galaxy NOte 2, ale w sumie teraz to na kazdy telefon znajdziesz takie obudowy :) na iPhony jest zdecydowanie najwiecej, i najłatwiej dostac, ale jak dobrze poszukaj np na ebay napewno znajdziesz też na swoj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i zglaszam się :)
    Obserwuję jako: Margaret
    Lubię jako: By Margaret
    jagodkowa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobione:)
    Lonia K.
    lonius0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się i ja:)
    Obserwuję jako: nika88
    Na FB lubię jako: One more dress
    YT jako: one-more-dress
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje pierwszych urodziny bloga:)
    a zgłaszam się co mi szkodzi może będę miała szczęście :)
    Obserwuję jako: pannaniezdecydowanaa blogg
    Na fejsie konto mam z mężem czyli Ula Sebastian Czerwińscy
    email:unkaaa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako żaneta serocka
    lubię jako żaneta serocka
    udostępniłam:
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001589808738
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję pierwszych urodzin bloga! :)
    Zgłaszam się. ;)
    Milena K.
    mkwasna2@gmail.com
    Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Subskrybuję na yt, obserwuję na bloggerze, lubię to na facebook :)
    Sylwia K.
    Syllwka.v@interia.pl


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  20. No,no gratuluję pierwszych urodzin bloga i życzę kolejny udanych lat w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pierwszego roku i życzę jeszcze wielu takich!:))

    OdpowiedzUsuń
  22. gotowe!
    tutaj Ola Faks
    na fcb Aleksandra F
    faxcooks@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Patrycja P.
    patrycja_photography@op.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje urodzinek <33

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Subskrybuję na yt, obserwuję na bloggerze, lubię na facebooku
    Dominika B
    dominiicaa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. nagrody na prawdę świetne!:)
    gratuluję roku na blogspocie!

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję wytrwałości w pisaniu ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. subskruje na you tube, obserwuje na blogerze, lubie na fejsie (Patrycja M)
    Alice
    mail: cukiereczek13xd@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    obserwuje gosia mysz
    na fb Małgorzata WK
    udostępniam na fb
    baner na blogu http://gosiamysz.blogspot.com/
    gosia22w@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluje pierwszego roku oby jak najdłużej

      Usuń
  30. gratuluje pierwszego roku i życzę wszystkim powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję ;*
    i powodzenia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Subskrybuję na yt, obserwuję na bloggerze, lubię to na facebook. c;
    Sandra B.
    sandra12052@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety ze względu na warunek lubienia fejsa nie wezmę udziału w konkursie. ;) Ale innym życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  34. szczęśliwej rocznicy :D
    Aleksandra W., wrobel.aleksandra1990@gmail.com

    Obserwuję jako Aleksandra Wróbel
    Lubię na FB jako Aleksandra Wróbel
    Subskrybuję ja YT
    Udostępniłam na FB https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/591254107580048
    Dodałam do bloglovin jako Aleksandra Wróbel

    OdpowiedzUsuń
  35. Emi.Włodarczyk

    emiwlodarczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Ciekawska Beti
    Lubię jako Bernadetta Julia T
    udostępniam na FB: https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1409598672596527
    e-mail: blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. zostałaś nominowana do LBA szczegóły na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bernadetta B.
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję za zaproszenie :)
    obserwuję jako incorrect
    na fb lubię jako Agnieszka P.
    subskrypcja na youtube jako Agnieszka P. (przy okazji masz świetny głos, szkoda, że na Rihannie ta gitarka Cię troche zagłusza ;p)
    agg483 @ hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję i życzę wszystkim powodzenia! :)

    a co do Twojego pytania zostawionego na moim blogu - tak, wygląd jest od około tygodnia, jak nie krócej.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kasia P
    kashia96@wp.pl
    (sub na yt )



    Wytrwałości w dalszym blogowaniu !

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego NAJ :)

    Obserwuję jako danmiko
    Daniel M.
    danmiko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Lucyna L
    obserwuję jako Lucyna Lachendrowicz
    telimena.xxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Emila K.
    emilla.2421@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Aneta

    mado1204@wp.pl


    obs. jako Aneta Żyłowska :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję pierwszych urodzin bloga. ;] Oczywiście biorę udział w konkursie. Pozdrawiam. ;)
    Magdalena W
    magda14041999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Justyna W.
    justynaa119@gmail.com
    obserwuję jako: Felice
    Subskrybuję na yt jako Justyna W...

    OdpowiedzUsuń
  48. Katarzyna S.
    kasiunia_19960@poczta.onet.pl
    Subskrybuję na yt jako Kasia S.
    Oraz Obserwuję !:)
    Gratuluję pierwszych urodzin bloga oraz dalej tak dobrej i owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako deedee_1
    Lubię jako Dee Dee
    Udostępniam na FB https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1425231144367685&id=100006424398430
    marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. życzę wszystkim powodzenia ♥
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  51. Monika P.
    Obserwuję bloga
    Subskrybuję na yt,
    Lubię na FB jako Monika Prokopiak
    paciorek.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Sylvia B.
    obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Agnieszka I.
    agoooooosia@gmail.com
    obserwuję jako agnieszkazg (nie mam bloga, ale mam konto na gmail)
    udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10201277016400906

    OdpowiedzUsuń
  54. Ilona P.
    lonsia1@wp.pl
    obserwuję jako loncieek
    udostępniłam: https://www.facebook.com/ilona.petlicka/posts/510912142330597
    + Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  55. Beata K
    fantaghiro@onet.eu
    obserwuję jako fantaghiro

    OdpowiedzUsuń
  56. Karolina K
    karolcia100@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Mariola D rafaldurma@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Anna N
    aniawlkp86@interia.pl
    obserwuję i lubię na FB jako Anna Niezgódka
    info o konkursie udostępnione - https://www.facebook.com/anna.niezgodka/posts/561521100552352

    OdpowiedzUsuń
  59. Subskrybuję na yt, obserwuję na bloggerze jako beata
    lubię to na facebook: beata michalak
    email: b.michalak@hotmail.it

    OdpowiedzUsuń
  60. Agnieszka N.
    gusians95@onet.pl
    na Yt. obserwuję jako : Agnieszka Nowak
    obserwuję i lubię jako Agnieszka Nowak

    OdpowiedzUsuń
  61. Iwona B.
    iwona.panterka8@wp.pl

    Bloga oczywiście obserwuję , subskrybuję konto na Yt jako: zvariovanax33 oraz lubię konto na Fb jako Iwona Baś

    OdpowiedzUsuń
  62. Bloga obserwuję od dawien dawna:D:D reszta zrobiona według zaleceń
    FB : Myheartis Mysoul
    slodkoo.kwasny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Życze wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. życzę powodzenia a Tobie kolejnego owocnego roku w blogosferze :) ja tez za 2 dni bede miała roczek bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zrobione!:))
    Katarzyna L.
    kasiulek1992@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Powodzenia :)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Marta K.
    marita.a@interia.pl
    obserwuję jako mariita
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/marta.korytkowska.5/posts/397660307001154
    subskrybuję na yt ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetnie, że już rok, oby było ich więcej!
    Powodzenia :>

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: Margo
    Polubione i udostępnione: https://www.facebook.com/malgorzatakornil

    Małgorzata K.
    mmaargoo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. obserwuje jako Karolina Jurkiewicz
    Polubione i udostepnione jako Karolina Jurkiewicz
    karolinaj4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako Monika Świerczyńska
    Na FB Monika Świerczyńska
    monika331@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Kira Chantal S.
    kirachantalsinn@gmail.com
    subskrybuję na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Anna P. dymek06@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. obserwuję bloga jako rraaveenn
    na FB lubię jako Katarzyna Kruk
    udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/katarzyna.kruk.589/posts/171774063009674
    mail: rraaveenn@gmail.com
    pozdrawiam, dużo słońca życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratulację i życzę dziewczyną powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  77. obserwuję jako :agusia sz
    na fb lubię:agusia sz
    e-mail:agataszkolut@o2.pl
    udosteępniłam na fb link https://www.facebook.com/agusiaczekaa/posts/204951316339558

    Z kosmetykami na co dzień Spotykamy się,nie wazne czy w łazience,kosmetyczce czy torebce. Dla kobiety ważne jest,by każdego dnia pięknie czuła się. Pięknym wyglądem każda z nas uwagę mężczyzn przyciąga. Kosmetyki dostarczają nam elegancji,pewności siebie i piękna,Dzięki nim każda kobieta czuje się po prostu wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuje jako: Dawid Jurkiewicz
    na fb. : Dawid Jurkiewicz
    email: dondawid@op.pl
    udostepnione: https://www.facebook.com/dawid.witam/posts/163392007185194

    OdpowiedzUsuń
  79. Cześć <3 Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    O więcej informacji zapraszam tutaj !
    asiaaaamx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Asia Antoniak
    Obserwuję ! Komentuję !
    Polubione :)) Za chwilę też udostępnię !

    OdpowiedzUsuń
  81. Obserwuje jako: ewelina aa
    na fb. : Bożena Anna J
    email: bozus12@op.pl
    udostepnione: https://www.facebook.com/bozena.annaj/posts/157549157775874

    OdpowiedzUsuń
  82. Agnieszka Ch.
    meg.ch6@wp.pl
    obserwuje jako : misiek

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuję jako: Braggaxyz
    braggaxyz@gmail.com
    Subskrybuję jako: Ada B.
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/171820223001904

    OdpowiedzUsuń
  84. Obserwuję jako: lidus0605
    lidus0605@wp.pl
    Subskrybuję jako: Lidia Ł.
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003735590545

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się :)

    Renata Z. reniazam@interia.pl


    obserwuję jako Renata Zamysłowska
    na fb jako Renata Zamysłowska
    udostępniam na fb https://www.facebook.com/reniazam/posts/637036653003417

    OdpowiedzUsuń
  86. I na FB i obserwuję bloga jako Mariola Niowak
    Mariola.niowak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Wytrwałościw dalczym prowadzeniu bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  88. życzę powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  89. Mariola W.
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Justyna B
    justyna19912@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Joanna G.
    kruszynka8805@gmail.com


    subskrybowane ;) polubione ;) i obserwowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. *** Monika . G ***
    *** Obserwuje bloga jako : Monika.G.
    *** monika-galanty@wp.pl

    P.s Fajny kociak wyglada zza rogu :*

    OdpowiedzUsuń
  93. FB: Zakupowa Fabryczna
    Obserwuje jako Fabryczna
    fabryczna23@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  94. obserwuję jako: anetine
    Lubię na FB jako: Aneta K.
    Subskrybuję kanał na YT jako: ane tine
    e-mail: anette_93@interia.pl


    Gratuluję pierwszej rocznicy bloga! ;*

    OdpowiedzUsuń
  95. obserwuje membo
    lubię Ania W.
    anija20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Obserwuję już od dawna jako Paulina Brzeźniak.
    Zasubskrybowałam twoje konto na YT.

    Paulina B

    paulina.brz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Wszystko zrobione :))

    Magda J.
    magdalena_tychy@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Agnieszka C.
    obserwuję: agn.ciu17
    agn.ciu17@op.pl
    zasubskrybowałam kanał na yt

    OdpowiedzUsuń
  99. Udziału tym razem nie wezmę ale obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  100. Natalia B.
    Obserwuję i subskrybuję
    natalia.boryka@onet.eu
    Mój blog: http://oooowszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Dam szansę innym, bo moje zapasy kosmetyczne jak na razie mnie zadowalają;) Ale nagrody świetne;)
    Polubiłam Twoją stronę na FB i zachęcam do tego samego :))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Obserwuję, subskrybuję i lubię jako Katarzyna Kate
    panipieguska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Izabela S. izabelas0100@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Marta St.
    martunia867@wp.pl

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    Marta
    www.zakrecony-swiat-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję jako kwiatowa isaura
    lubię jako Zofia Zocha
    mail: zochazocha64@wp.pl
    udostępniam: https://www.facebook.com/zofia.zocha.1/posts/1414214645465491

    OdpowiedzUsuń
  106. Obserwuję bloga i lubię na fb jako Natalia Wasilewska
    mail : natalinka2013@wp.pl
    subskrytuję i udostępniam na fb jako Natalia Wasilewska

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję jako frau
    lubię jako Ania Niemiec
    mail: a_nusia93@buziaczek.pl
    udostępniam: https://www.facebook.com/aniaaniemiec/posts/614021491984017

    OdpowiedzUsuń
  108. wszystko wykonane
    Kinga P.
    email: kingapiasecka2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Obserwuje - Cosmetic Pleasure
    Lubię - Cosmetic Pleasure
    Udostępniłam na Facebooku.
    cosmetic.pleasure@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  110. obserwuję bloga jako Buka
    na FB lubię jako Agata Jędrzejec
    udostępniłam: https://www.facebook.com/agata.jedrzejec.5

    agatajedrzejec@mail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuję jako:Mamadee
    e-mail: mamadee@windowslive.com
    bloglovin: nie
    baner: nie
    FB: niestety nie mam

    OdpowiedzUsuń
  112. Maja B.
    jessy@onet.eu

    obserwuję jako : M A Y A
    subskrybuję na YT

    OdpowiedzUsuń
  113. Zadanie wykonane we wszystkich punktach
    Edyta Ch.
    edyta.cha@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  114. 1. Zaobserwować mój blog --> zrobione, Shanti
    2. Polubić moje konto na facebooku --> zrobione, vevo shanti
    3. Udostępnić post z konkursem z facebooka u siebie na tablicy - zrobione - profil Vevo shanti , żeby zobaczyć musisz mnie mieć w znajomych, bo mam ustawienia prywatne
    4.Patrycja B. yelloowx@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Wiktoria P.
    wiktoria-parzych@wp.pl

    wszystko zrobione :) yt na fb napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Obserwuję jako Natalia
    lubię na FB jako Natalia Chy.
    banner: http://testujrazemzemna.blogspot.com/
    e-mail: nata4811@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. gratuluje roczku i życzę kolejnych lat i postów :)
    obserwuję bloga jako: Justyna K
    na FB lubię jako Justyna Kan...
    subskrybuję na YT jako Justyna k
    udostępniłam: dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratuluję roczku i zgłaszam się do zabawy:)
    Obserwuję bloga jako: Małgorzata Chrobak
    Na FB lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    Subskrybuję jako: Małgorzata Chrobak
    Baner: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  120. Obserwuje blog jako : kwiatuszekk95
    Na Fb lubie jako : Emilia Pisarczuk
    Subskrybuje jako : Emilia Pisarczuk
    Banner : Tak http://kwiatuszekk95.blogspot.com/
    e-mail : emiliapisarczuk0809@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)