wtorek, 20 sierpnia 2013

GREEN

Cześć! Dzisiaj zostałam w domu, ponieważ Paweł czuje się coraz gorzej :/ a na początku wyglądało to jak zwykłe zatrucie pokarmowe ;/
Na facebooku wrzuciłam zapowiedź dzisiejszej stylizacji, a więc czas ją pokazać. Gdy ogarnialiśmy cały bałagan, poprosiłam Pawcia, aby zrobił mi kilka zdjęć, znajomy dał pomysł, aby wykorzystać jego perkusje i tak oto dzisiaj naszym rekwizytem będzie właśnie ona ;)







 Top - H&M
Spódniczka - H&M
Koturny - H&M
Naszyjnik - www.efoxcity.net
Bransoletki - Lamia

76 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia, świetny pomysł z tą perkusją :) buty są nieziemskie *o*

    hermionegrangerstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana! zdjęcia genialne, wyglądasz jak gwiazda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :). No i pierwszy raz widzę twoje włosy po przefarbowaniu :). Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak? :)? A już dawno wrzucałam fotki ;)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja *.*
    Koturny i spódniczka są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Świetnie wyglądasz, z pazurkiem ;) Fantastyczny naszyjnik i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia wyszły znakomicie ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. fotki są mega <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne zdjęcie. I jeszcze lepszy strój.
    Rajstopy w panterkę - zajebiaste *.*

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy pomysł :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty i fryzurka podbiłay moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne buty !! ładnie wyglądasz ;) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do mnie na knkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor włosów!;) pozdrawiam
    http://ester-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Do twarzy Ci w takiej odsłonie!
    Świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj widzę rockowa wersja Ciebie:D ciekawe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super fotki (-:

    Aleluja i do przodu (-:

    Siedzenie prosto i wyciąganie sie do przodu - dało fajny efekt, jak widać na załączonym obrazku (-:

    Dobrze, że dumnie prezentujesz swoją figure, bo jest sie czym chwalić: ładne wszystko - bardzo dobre wrażenie (-:


    Chciałbym mieć taką budowę jak Ty (-:

    Oczywiście to nie możliwe, bo nie jestem kobietą, hehe (-: .

    jednak do pozazdroszczenia (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budowę? Czasami to jest niestety utrapienie, bo mam umięśnione ramiona, a nie czasami nie da się ich ukryć

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Oj tam, oj tam (-:

      Ja tam nie widzę, żeby były w jakimś miejscu umięśnione.

      Troche więcej pozytywnego oceniania siebie i będzie dobrze (-:

      Ja tam nie dopatrzyłem sie żadnych wad (-:

      Usuń
  19. znajomy ma łeb! ^^ świetnie wyszły te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia wyszły świetnie a stylizacja równie piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne buty <33

    Dziękuję za kom. i zapraszam ponownie --> bycsoba-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjne rajstopy, jeszcze takich nie widziałam:)
    dodaje do obserwowanych, zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  23. perkusja *w* świetny pomysł z nią! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. myslalam czy nie wziąć tego naszyjnika :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak??? ja tez długo się zastanawiałam, ale pomyślałam, że będzie pasował do wielu stylizacji i miałam rację ;)

      Usuń
  25. Fajna Twoja stylizacja, całość wygląda świetnie, ale buty masz obłędne!
    Dawno kupione? Bo cały czas szukam czegoś w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! świetny kolor włosów! a co do butów-piękne,ale zawsze podziwiam dziewczyny, które w takich chodzą! czy one w ogóle są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wbrew pozorom, one są mega wygodne bo na pierwszy rzut oka wydaja sie wysokie, musialabyś zerknać z bliska obcas to jedyne 4/5 cm

      Usuń
  27. Fajna stylizacja! Świetnie pasuje perkusja :)

    U Ciebie również jest pięknie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. super ale zrezygnowałabym z rajstop ;p mam jakiś swój własny uraz do ciuchów w taki wzór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Móż mąż też, ale i tak noszę panterkę ;)

      Usuń
  29. Fajny pomysł na sesję ;) Świetny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz, szczególnie naszyjnik mnie urzekł - piękny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia świetne :)i super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz świetnie !! dzięki za komentarz ^^
    obserwujemy? <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześlicznie wyglądasz <3.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia. ;) Doskonały pomysł z perkusją w tle. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale śliczna spódniczka, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz super! ekstra kolor włosów, bardzo Ci pasuje:) Fajna stylizacja, nie myślałaś, żeby spróbować wrzucić ją do konkursu Matarni na twarz ich kampanii reklamowej? Myślę, że masz duuuże szanse:)

    OdpowiedzUsuń
  38. prześlicznie wyglądasz♥ świetny blog! oczywiście obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. prezentujesz się bombowo, bardzo oryginalny look :)


    obserwuję i zapraszam:
    http://surferebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. buty są obłędne po prostu :) http://stylevin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz cudownie:) świetna spódniczka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylizacja:) chcę takie buty chcę bardzo:) obserwuję i zapraszam również do mnie:)
    coffeebreak103.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. super outfit, fajny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  44. It's great post
    http://femensleatherjackets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Such a great outfit!
    Love the tights! :)

    xoxo
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja!!Piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam Majqa
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)