niedziela, 23 czerwca 2013

PANTERKA

W związku z moim przymusowym urlopem na pewno zauważyliście, że częściej dodaje posty, wiąże się to również z wakacjami i z końcem egzaminów - z masażu twarzy, który był dzisiaj dostałam piąteczkę, a więc możecie się ustawiać w kolejce - a ja sprawię, że się zrelaksujecie ;) Kto pierwszy? :D

Ostatnio dostałam od mojej przemiłej teściowej świetną bluzeczkę, pytała czy na pewno ją chce bo jak nie to może ją komuś oddać, ale pomyślałam, że świetnie nada się do mojej dzisiejszej stylizacji ;)

Niestety większość zdjęć robię telefonem, a więc jakoś jest troszeczkę gorsza, ale postanowiłam kupić jakiś fajny aparacik do pstrykania nowych fotek ;)


      
     
      

      

70 komentarzy:

  1. Jakoś nie podoba mi się ta bluzka. Jest za bardzo obcisła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, gdybym gdzieś obok Ciebie mieszkała to już bym na ten masaż biegła - uwielbiam <3
    Też się szykuje do zakupu jakiegoś lepszego sprzetu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo miałabym już pierwszą klientkę ;)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja. ;> Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o taak, masaż twarzy przydałby się...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygraj zestawy FLOSLEK z serii ANTI-AGING
    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-zestawy-floslek-z-serii-anti-aging/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, Ty kusicielko... (-:

    Chcesz, żebym dostał szoku z wrażenia (hehe (-: ) i zemdlał ?

    Wszyscy jesteśmy dorośli, więc myślę, że mogę tak odważnie powiedzieć: rozpalasz wyobraźnie, działasz na zmysły i powodujesz pozytywne emocje w tej stylizacji (-:

    Gorąca z Ciebie dziewczyna - w pozytywnym znaczeniu tego słowa (-:

    Zawsze pozytywnie (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodziło, bluzeczka jest taka krótsza w dodatku panterka, legginsy czego chcieć więcej ;)

      Usuń
    2. I to Ci sie udało (-:

      Że tak powiem

      (sorry za to wyraźenie, ale w tej chwili tylko to mi sie nasuwa do głowy...

      Jakby co, to bez skojarzeń. To tylko tekst (-: ) - postawiłaś mnie i moje ciało na nogi (-:

      Tak jak ta reklama: " Postaw swoją twarz na nogi " (-:

      Jestem naładowany pozytywną energią na cały dzień (-:

      Za co dziękuje Ci (-:

      Usuń
  7. Świetna jest! ;)
    Jesteś mężatką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w sierpniu będzie nasza pierwsza rocznica ;)

      Usuń
  8. Gratuluję piątki! Mi osobiście jakoś nie podoba się ta bluzka. Wyglądasz w niej nieco... jak panna lekkich pbyczajów. Ale przecież ja tam się na modzie nie znam i nie przejmuj się zdaniem małej Minnimki, bo jak sama nazwa wskazuje, jest mini :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, ale to mi pojechałaś teraz ;D

      Usuń
  9. świetny blog ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Rarrr ;*
    Fajnie wyglądasz ^^
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, że bluzka jest zbyt obcisła i odrobinę za krótka... ALE za to masz ładny płaski brzuch. ;)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _____________________
    fabryka-twarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważna ta panterka jak i cała stylizacja, ale jeśli w tym zestawie czujesz się swobodnie, to czemu nie!? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się bardzo buty podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo chciałam wystawić je na allegro, a więc zapraszam ;)

      Usuń
  14. Jakoś mi się nie podoba, ale ja jestem wybredna :D za to świetne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka nie w moim stylu, ale gratuluje piąteczki

    OdpowiedzUsuń
  16. jak się dobrze w niej czujesz to super!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję piątki z egzaminu! ja już się ustawiam w kolejce po masaż ;d
    bluzka jest świetna! super w niej wyglądasz :)
    bardzo lubię motyw panterki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czyli już wiem kto ode mnie ją kupi ;D bo będę ją sprzedawać ;)

      Usuń
  18. aaaa panterka :d mamuniu świetnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję 5 masażystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko masaż twarzy ;) ale dziękuję ;)

      Usuń
  21. Zdjęcia wyszły ci świetnie ; D fajny zestaw ; D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna ta bluzeczka:) Twoja teściowa się zna:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale figura!:) gratuluję zdanego egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zmysłowo :) gratuluję !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję :) Świetnie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ Ty jesteś groźna! Z masażu twarzy dostałaś piąteczkę? To znaczy, że bierzesz udział w jakiś kursach kosmetycznych?:) Czy nie trafiłam? Wyglądasz tak młodo, a tu już mowa o weselu! jeejku!:)

    Pozdrawiam Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do szkoły o kierunku - kosmetyka i tak trafiłaś ;)

      A co do wesela to był spontan ;D ale jest super ;)

      Usuń
  27. od 28 mam wakacje w pełni! :D
    świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak na telefon to i tak niezłe zdjęcia, chociaż to może bardziej zasługa Ciebie a nie sprzętu ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzka jest świetna! Pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrą masz teściową ;> Super wyglądasz. :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję wszystkim za te miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz bardzo ładną figurę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. faaajnie, drapieżnie xd

    zapraszam :)
    blondecatwoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. kochana duzo obowiązkow mialam ale juz wszystko wraca do normy ;):*
    bardzo ladna bluzeczka )!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)