sobota, 18 maja 2013

PUDEŁKO - KROK PO KROKU

Cześć!
Dzisiaj będzie troszeczkę inaczej, ponieważ pokaże Wam jak zrobiłam pudełko na kosmetyki ;)
Od jakiegoś czasu ciągle mam problem z kosmetykami, biżuterią i szafką nocną - mój Pawciu wszystko rzuca na szafkę lub pod nią i zawsze jest bałagan, chciałam aby zwykły karton po butach wyglądał nieco inaczej, a też nie chcę wydawać niepotrzebnie pieniędzy na coś co mogę sama zrobić w domku i o to moje efekty.

Zobaczcie:

Potrzebne nam będą: nożyczki, klej lub zszywacz, karton po butach, materiał i dowolne ozdoby.

Jeśli chcecie mieć również kolorowy środek naszego pudełka pomalujcie go sprayem.

Następnie wycinamy materiał tak aby był dopasowany do naszego kartonu.


Później czas zabrać się za naklejanie naszego dowolnego materiału na karton.

Moje pudełko całe wykleiłam futerkiem.

Do środka również można dodać materiał. Ja dla lepszego efektu dodałam prześwitujący słomiany materiał, aby złoty spray ślicznie kontrastował.

Na koniec dowolnie można nakleić ozdoby, ja oczywiście postawiłam na kokardkę ;)
Zrobiłam dwa pudełka jedno dla Pawcia, a drugie dla mojej mamy na kosmetyki, to z kokardką jest oczywiście dla mojej mamusi ;)

I gotowe ;)

To futrzane pudełko leży pod szafką nocną w sypialni, Pawciu trzyma tam książki, długopisy, leki i tym podobne ;)

Natomiast pudełko mamy wypełnione jest lakierami do paznokci oraz innymi drobiazgami, których nie potrafiłam zliczyć ;)

U mamy na toaletce przydałoby się drugie takie pudełko, ponieważ wszystkie rzeczy się nie zmieściły, będę musiała nad tym pomyśleć ;)

A na koniec mam dla Was mojego groźnie na pozór wyglądającego słodziaka ;)


Pozdrawiam
Ilonaa



62 komentarze:

  1. Świetne! Szukałam ostatnio takich pudełek a nigdzie nie mogłam znaleźć. Bardzo pomysłowe. Napewno skorzystam z Twoich porad i sama spróbuję stworzyć to cudo! ;)


    xstubborndreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Loo Te pudełka są świetne! *.*
    Będę musiała spróbować takie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł na pudełko, sama takie zrobie tylko materiał znajdę ! :)) Śliczny słodziak. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, to z futerkiem nie dość, że śliczne, praktyczne to jeszcze milutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł jak najbardziej na tak!! Bankowo wypróbuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł!
    ciekawy materiał,
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też zawsze chciałam zrobić dla siebie takie pudełka na pierdółki, ale nigdzie nie mogłam znaleźć jak to zrobić z materiałem. Super! Skorzystam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post jest przydatny ;)

      Usuń
  8. Ooo, ale cudowne, niespodziewalam się takiego fajnego efektu, muszę takie sb zrobić <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny nowatorski pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest świetny, a Twoje nożyczki są Boskie ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna przeróbka, jak znajdę jakieś ładne futerko postaram sie sama takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł! pudełka wyglądają super - zwłaszcza to z kokardką ;)
    jak znajdę jakiś kawał materiału, to spróbuję zrobić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny pomysł! ;o Świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełko jest rewelacyjne :). Bardzo mi się podoba. U mnie nowy post :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł ;D Czekam na więcej takich postów ! ;) Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie prześliczne *.* normalnie szał kochana!

    zapraszam na kulinarne rozdanie i na indyka w pomarańczach!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wykonane! ja niestety nigdy nie mam zapału do takich rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł! Ja w podobny sposób obkleiłam pudełko po butach starą gazetą ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysl ; ) Pewnie jest taki mieciusi XD

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne pudełka, zwłaszcza to z kokardką!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , tak mamie także się podobało ;)

      Usuń
  21. Świetny pomysł. Ale Ci się udało uchwycić ten moment z kotkiem. :] Pozdrawiam.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne! Masz fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł !
    Ja mam takie tylko zamiast futerka okleiłam gazeta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł! Kiedyś też lubiłam robić takie rzeczy, ale teraz jestem na to chyba zbyt leniwa. Ciebie podziwiam, nie dość, ze sama to zrobiłaś, to jeszcze wyszło Ci takie piękne! :)

    PS: Skorzystałam z rady i usunęłam weryfikację obrazkową, mam nadzieję, ze pomoże mi to w zdobywaniu komentarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe ;)
      Jestem pewna, że będziesz miała więcej komentarzy ;)

      Usuń
  25. Świetnie wygląda to pudelko :)) Mam kilka pudełek po butach, które chciałam jakoś przerobić, ale nie miałam na to żadnego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy kawałek materiału lub jak koleżanka u góry zwykła gazeta ;) albo spray ;)

      Usuń
  26. Gdybyś nie napisała nie powiedziałabym, że sama je robiłaś. Genialnie to wyszło! ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Łał, tanie, ładne i praktyczne, lubię takie rzeczy, które można samemu zrobić :) Choć ja to raczej nie mam do tego ręki, zawsze się boję, że coś zepsuję xD
    Pozdrawiam!

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bardzo bałam, ale właśnie to przeszkadza nam w rozwijaniu się...strach ;)

      Usuń
  28. I ta urocza kokardka! :)) Muszę stworzyć takie pudełeczko :). Świetny pomysł Kochana :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądają te pudełka! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie to wygląda :)
    Tez takie chce !
    Zapraszam do mnie
    Obserwuje :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudotwórczyni!
    pozdrawiam;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne! Muszę takie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł i jak ładnie wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne jest :) Muszę kiedyś się zmusić i sobie zrobić takie do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem naprawdę zauroczona pomysłem :) Sama często dekoruję pudełka....ale na takie mięciutkie nigdy nie wpadłam!!! Jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł. Pudełko wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)