sobota, 7 września 2013

SCHOOL

Pech nadal mnie prześladuje, chyba ktoś mi źle życzy ;) wstałam o 5:30, ponieważ po 6 miałam pociąg, dziś byłam na pierwszych zajęcia, idąc cała się zgrzałam, ale dopiero zagotowało się we mnie kiedy przez przypadek dowiedziałam się, że zajęcia mam w zupełnie innym budynku na drugim końcu Poznania, po prostu bosko. Myślałam, że to na tyle, ale czekałam na tramwaj tak długo, a okazało się, że w ogóle go nie będzie. Spóźniona 2 h w końcu dotarłam z koleżanką na zajęcia.

Dzisiejszy post miałam dodać wczoraj, ale jak to pech, chwilowo zabrakło mi internetu ;D dlatego notka będzie dzisiaj ;)
Dodaję wczorajszą stylizację, będzie to tym razem codzienność, czyli prosto i na temat ;)

Ktoś napisał w komentarzach, że dodałam już drugi zestaw z platformami i będzie ich jeszcze więcej, ponieważ zakochałam się w moich butach, a pasują one do większości stylizacji ;)
Tym razem zdjęcia w domku, ponieważ pogoda była ponura :/


 


 

Top - H&M 
Legginsy - allegro
Koszula - prezent
Platformy - H&M
Naszyjnik - Pepco
Bransoletki - Lamia DIY

65 komentarzy:

  1. Oj, pech to przykra rzecz. Ja akurat miałam mini przygodę w Łodzi, ale jest tak "mini" - po prostu przegapiłam swój przystanek. -.-'
    Naszyjnik bardzo ładny, bluzka też, ale buty wymiatają. ^.^
    Pozdrawiam, Nessa.
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdemu czasami zdarza się gorszy dzień jutro na pewno będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie te buty są wspaniałe, ale sądzę też że wygodne :)

    Ech, pech.. każdemu może się zdarzyć :) Najważniejsze, żeby się nie poddawać ;D

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz w tej stylizacji (-:

    Jakby to powiedzieć ? .... Fajna z Ciebie dziewczyna (-:

    Masz ładną, idealnie zgrabną budowe (-:

    OdpowiedzUsuń
  5. te buty są bajeczne ;) każdemu się zdarza gorszy dzień ;) ale osobiście bym nie chciała mieć takiego pecha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem też mam wrażenie że ktoś mi źle życzy... ;(
    Kochana nie przejmuj się co piszą inni ubieraj się jak chcesz a wychodzi Ci to super ;)
    Mnie by takie butki nie pasowały bo ja mam krótkie nogi więc wyglądałabym komicznie. Ty wyglądasz super!
    Buziaczki i dla odmiany życzę Ci duuużo szczęścia :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym je faktycznie zmierzyć, ale ja jestem mega niska mam 159 cm wzrostu ;p Więc cala sylwetka jest dość karykaturalna ;p

      Usuń
  7. Ja taki dzień miałam wczoraj, wrrr.. jak się od rana zaczęło tak przez cały dzień coś, no masakra :/ Niby zwykła stylizacją a buty dodają całego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się wali to już wszystko.
    Zakochałam się w tych butach, a stylizacja jest świetna! ♥
    Zapraszam na nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ! :)
    Ee będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie!:) Cudowne buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale się nie dziwię, że buty Ci się spodobały, są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sobie kupić takie buciki!!Są świetne:)
    Ładna stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejuu butki <3 od dawna poluję na takie :)
    Tylko nigdy nie mam czasu ruszyć w ich poszukiwania :D

    http://passionetdelamode.blogspot.fr/
    zapraszam do polubienia i komentowania
    https://www.facebook.com/pages/Passion-et-de-la-mode/571447592918659

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie są cudne! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście buty są śliczne. :* Pięknie wyglądasz. Każdego kiedyś prześladuje pech. Takie nasze życie. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny zestaw ;D Slicznie wygladasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie za ciekawa z tymi zajęciami :)
    lubię takie proste stylizacje a buty są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie, bardzo mi sie podoba zgranie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie i buty są super a wisior pasuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Platformy wymiatają :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie się zawsze Twoje stylizacje podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie to razem wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne buty :)

    http://atoniics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie miałaś pecha...
    Świetna stylizacja :)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty i ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałam kupić sobie takie same buty, okazało się, że mój H&M nie ma działu Divided -.-
    Tobie pasują i świetnie je zestawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem tu pierwszy raz i jestem bardzo mile zaskoczona !
    Ciekawa tematyka bloga , piękny wygląd .
    Z miłą chęcią będę zaglądać częściej a co za tym idzie obserwuję :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog również zapraszam do zaobserwowania.

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne lity :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wyglądasz :)
    Uwielbiam lity <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Wooooow! Jaka figura!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. naszyjnik mnie urzekł. uwielbiam MM :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie dosyć często prześladuje pech, szczególnie gdy chodzę do szkoły xD Bardzo ładna stylizacja, a ten naszyjnik jest wspaniały *-*

    OdpowiedzUsuń
  34. mi też się czasem zdarzają takie dni, ale potrafią nieźle człowieka zdenerwować
    stylizacja udana a buty rzeczywiście są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Naszyjnik sliczny! ;)
    pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie! Uwielbiam taką kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojj.. To naprawdę trochę prześladował Cię pech... :(
    Masz śliczną figurę!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)