piątek, 12 lipca 2019

Slacks

Hej kochani :) Tak jak obiecałam tak i z Wami jestem na bieżąco :) Tydzień był intensywny, ale udało mi się go przeżyć :D
Tak jak wspominałam w poprzednim poście, poniedziałkowe zdjęcia wyszły śliczne, dzisiaj wieczorem wrzucam pierwsze z 3 na instagram :)
Rozmowa kwalifikacyjna, którą miałam w środę udała się bezbłędnie, oczekuje na telefon, który zakwalifikuje mnie do 2 tury :)
Dzisiaj mamy piątek weekendu początek, tak więc zaczęłam się intensywnie pakować i chyba ostatecznie postawie na ogromną walizkę, która na początku nie chciałam ze sobą brać :D
Niestety tyle na kupowałam, że nawet nie mogę się zmieścić w tą podręczną, ale do Londynu wracam już bez niczego :D to też zmusi mnie do nie kupowania niepotrzebnych rzeczy podczas pobytu :D

Set który dla Was dzisiaj przygotowałam to typowo formalne spodnie od garnituru tak zwane "slacks" które połączyłam z basicowym topem, jeansową kurteczką i białymi platformamy dla dodania charakteru :)

Spokojnego weekendu <3