sobota, 3 marca 2018

Red Kimono

Dobry wieczór kochani ;) Dzisiaj piszę nieco później, zdjęcia wrzuciłam jakiś czas temu, jednak dopiero teraz miałam chwilkę, aby stworzyć post. Dużo dzieje, się u mnie, tak naprawdę brakuje mi na to czasu, ale staram się wszystko ogarniać. Czekam niecierpliwie na wiosnę, myślałam, że się już u Nas zjawi, a 2 dni temu spadł śnieg, pierwszy śnieg w Anglii od kilku lat ;)
Tak więc możecie się domyślić jaki paraliż jest na drogach. Pomimo to nie daję się zimie i tworzę zaplanowane rzeczy. Już niedługo napiszę trochę więcej, czym się zajmuje i co wypełnia mój czas :)
Regularnie udostępniam wszystko u mnie na instagramie, tak więc zapraszam serdecznie :* www.instagram.com/lamiariae

Moja dzisiejsza stylizacja to jedna z ulubionych, którą wstawiłam na bloga. Zakochałam się bez pamięci w moim czerwonym kimono, od pierwszego wejrzenia wiedziałam jaki set stworzę :)




Kimono - H&M
Sukienka - H&M
Buty - H&M