piątek, 15 sierpnia 2014

Top - New Yorker

Hej kochani ;) chciałabym pokazać Wam ciąg dalszy haul'u zakupowego. W dzisiejszej stylizacji użyłam topu, który upolowałam w New Yorker za jedyne 10 zł, każda z nas powinna mieć w szafie, gładki, biały top, który pasuje prawie do wszystkiego, ja tym razem postawiłam na nieco krótszy niż zwykle ;)

Do stylizacji dodałam czarne krótkie spodenki, naszyjnik, zegarek, kapelusz, oraz białe trampki, uważam, że do tak sportowego setu nie potrzeba mnóstwa biżuterii, wystarczy jakiś mały akcent ;)




Kapelusz - H&M
Top - New Yorker
Naszyjnik - Ringsandtings
Zegarek - Lovelywholesale
Spodenki - Diy
Trampki - Sellyo



38 komentarzy:

  1. Ładnie ale ten kapelusz...

    http://www.senioritasunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw :)
    jakbym miała ładny brzuszek to też bym takie topy nosiła

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit ;) ajć, jak ja kocham takie blogi!! ;)
    dlatego obserwuję :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde, fajnie : ) I jakie Ty masz długie nogi ! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny top,ciekawe czy i u mnie jeszcze jest .
    ogólnie stylizacja jak najbardziej na Tak ,w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna stylizacja. ;*
    Ciekawa notka. ;))

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz.! :)
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. do takich topów, ładny brzuszek trzeba mieć, a ja już dawno go nie posiadam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię crop top ♡
    Swietnie wyglądasz :)!

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się to prezentuje.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ten kapelusz, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. włosy malowałam już tyloma farbami, że nie wiem skąd ten kolor;d ale ostatnio odświeżałam kolor pianką z venity.

    OdpowiedzUsuń
  13. klasyka :)

    zapraszam na pesto po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko świetnie dopasowane ; D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny outfit :)

    Zapraszam do mnie :)
    www.karolina-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :) A figury to ja Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne ootd
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Posłuchaj mnie teraz kochana bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz genialny styl... KC ;*

    pastelove-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)