piątek, 8 sierpnia 2014

Listonoszka

Hej hej, wpadłam na chwilkę jeszcze przed wieczorkiem, aby pokazać Wam moją dzisiejszą stylizację, idealnie sprawdza się na pogodę w kratkę, gdy świeci słońce, a po chwili pada deszcz ;)
Chcę zaprezentować Wam również mój nowy skarb <3 czyli prześliczną listonoszkę, którą zakupić można na allegro, aukcje możecie znaleźć tutaj: ----> allamoda_pl.
Naprawdę polecam, torebka jest pojemna i praktyczna, posiada dużo przegródek. Dodatkowo dołączony jest pasek, który można łatwo zamocować i nosić torebkę na ramieniu. Odcień, który wybrałam to ciemny beż, na aukcji są również inne kolory.



Top - H&M
Marynarka - MNG
Torebka - allamoda_pl
Spodnie - New Yorker
Trampki - Sellyo


32 komentarze:

  1. Śliczna torba i świetna stylizacja :)
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Rewelacyjna jest ta listonoszka!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam torby tego typu- prześliczna! ;)
    Całość wygląda obłędnie, sama chętnie bym to założyła.

    w wolnej chwili chwili zapraszam do siebie:
    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta torebka też bym taką chciała:)
    Zapraszamy na nowy post

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest! tez mam listonoszkę i sprawdza się genialnie :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna torebka<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/gipsy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja,pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Torebka jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta listonoszka. *.* Chyba sobie taką kupię. ;)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja :)

    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, mimo tego że stonowana (-:

    Wszystko na Tobie idealnie sie układa, każdy rodzaj ubrania do Ciebie pasuje (-:

    Po prostu jesteś stworzona do prezentowania swojej urody niezależnie od ubioru (-:


    To znaczy chciałem powiedzieć, że sama w sobie jesteś kwintesencją kobiecości, a stylizacje jeszcze to podkreślają (-:

    Naprawde super (-:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie jesteś ubrana. Elegancko i z gustem. :) Cóż podchodziłam do listonoszek pare razy ale niestety jakoś nie pasują mi. Ale Tobie na prawdę w nich pięknie:)
    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałam kupić taką torebkę :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/koniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, luźny strój!

    zapraszam na pyszny, mrożony deser!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa! Musze Ci powiedzieć że nie mogę wyjść z podziwu jak bardzo fotogeniczna jestes osoba! Na każdym zdjęciu zmieniasz sie nie do poznania! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* jest to dla mnie ogromny komplement ;)

      Usuń
  16. świetne masz te stylizacje ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie torby ; D

    OdpowiedzUsuń
  18. W końcu znalazłam torebkę, której od kilku miesięcy poszukuje! Takie torebki są świetne!
    http://s0ulofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely look! Very chic, love the blazer! Would you like to follow each other on GFC, Bloglovin & Google+? If interested, please let me know.

    Louisa
    LA PASSION VOUTEE
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, uwielbiam wszystko co chabrowe, a torebka cudowna.

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna torebka.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka ma ładny kolor, lubię pakowne torebki !:)
    Pozdrawiam

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)