środa, 11 czerwca 2014

To be happy

Cały czas zastanawia mnie co jest moją inspiracją w życiu, czego oczekuję i dokąd dążę. Czasami błądzę, ale i tak na oślep za czymś biegnę, czegoś chcę, co to może być? Słuchając nowej piosenki Beyonce "Pretty Hurts" znalazłam odpowiedź na to pytanie, chcę być po prostu szczęśliwa!
Prowadzę bloga, bo to sprawia mi radość, wrzucam filmiki na youtube, również dla tego samego powodu, pomagam innym, sprzątam dom, gotuję obiad dla ukochanego,  wychodzę na spacer z moim kotem, chodzę do szkoły, pracuje, odwiedzam znajomych bo sprawia mi to przyjemność.
Wszystko co robię podświadomie dąży do tego aby cieszyć się i wiąże się to z pieniędzmi, z ludźmi jakich spotykam, z działaniami jakie próbuję podjąć, z błędami jakie już popełniłam, cały czas idę do przodu, bo chcę być szczęśliwa.

Każdy tego chce, każdy ma jakieś plany na życie, jakieś cele, to co robią na co dzień, czasami żyją zgodnie ze sobą, a czasami grają nieczysto, nawet kosztem innych, ale dlaczego to robią? Bo chcą być szczęśliwi. I każdy do tego dąży, nawet nieświadomie.
Każdemu co innego sprawia radość mogą to być materialne rzeczy, a też zupełnie odwrotne, ale chyba
większość dąży do tego samego, bo chyba nikt nie chciałby żyć w smutku.

P.S. Może wyda się Wam to oczywiste i głupie co napisałam w dzisiejszym poście, pisałam też trochę chaotycznie, ale piosenka Beyonce uświadomiła mi to, dlaczego to wszystko robię i dlaczego inni tak postępują.





23 komentarze:

  1. Zgadzam się z tobą :) Każdy chce być szczęśliwy i dobrze jeśli rzeczywiście jest :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram w 100% :) Lubię tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się!

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę piosenkę Bey! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś słyszałam tą piosenkę, tak jakoś chyba w marcu i od tamtego czasu moje życie się zmieniło, tak jak twoje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Post bardzo fajny i daje do zrozumienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie to napisałaś! A piosenki nie słyszałam :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą.:) Nie jest napisany chaotycznie. :) Najważniejsze jest w życiu by być szczęśliwym i wszystko co będziesz robić, żeby dawało Ci to radość. :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam tej piosenki,ale jest fajna :D
    szczęście ponad wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beyonce jaki świetny głos ma, dopiero w tej piosence to odkrylam! ;*
    A co do szczęścia w sumie masz rację. Bo gdy chcę odwiedzieć przyjaciółkę, nie robię tego z innego powodu jak z tego, że po prostu sprawia mi radość spędzanie z nią czasu. :-)
    http://pysiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tak to prawda, co tu napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post ii wcale to co napisałaś nie wydaje się ,,głupie'' :)
    Najważniejsze to robić wszystko co sprawia nam radość !:)
    Pozdrowionka :)
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubie tej artyski, chociaz kiedys ja uwielbiama. Gusta sie zmieniaja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta piosenka jest świetna! Ja również wszystko robię dla przyjemności, abym była szczęśliwa ;)
    Pozdrawiam :) kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. W 100 % się zgadzam.
    Bardzo fajna piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki temu, że przeczytałam ten post też, uświadomiłam sobie też parę rzeczy:) m.in właśnie że dążę by być szczęsliwa i wszystko co robię to właśnie po to.. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam bardzo podobne myśli słuchając tej piosenki. Bycie szczęśliwą, zaakceptowanie tego co wokół nas się dzieje i docenianie małych rzeczy to podstawa;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się, nie każdemu jest dane cieszyć się szczęśliwym życiem, na naszej drodze jest też wiele przeszkód.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne :D
    zapraszam ;> http://dreeeaameeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zgadza się!!
    zapraszam na pyszne ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym tygodniu również słuchałam tej piosenki bo przez przypadek kliknęłam na YT i dokładnie takie same myśli miałam jak Ty ;) trzeba mieć cel w życiu nie ważne jaki ale warto go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)