środa, 4 czerwca 2014

Instagram

Cześć, nie miałam chyba jeszcze okazji powiedzieć Wam o moim instagramie. Na początku podchodziłam do tego sceptycznie i uważałam, że chyba nigdy się do niego nie przekonam, po jakimś czasie postanowiłam spróbować i założyłam konto, wrzuciłam kilka pierwszych zdjęć, później kolejne i wkręciłam się.

Od tamtego czasu zaczęłam wrzucać coraz więcej fotek wszystkiego co mnie otacza i nie potrafię bez niego żyć ;D Zapraszam Was na moje konto na instagramie ---> IlonaStejbach, podajcie swoje niki, postaram się wszystkich Was odwiedzić ;)





33 komentarze:

  1. Obejrzałam Twój Instagram ;-) Bardzo fajne fotki :D Szkoda tylko, że tak mało xd
    Ale zaobserwowałam Cie na Instagramie :D:D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaobserwowałam Cię :) Uwielbiam tą stronkę!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się wciągnęłam w instagram! Bardzo uzależniająca aplikacja :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia masz na tym instagramie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo nawet nie wiedziałam, że masz konto na Instagramie :) Z chęcią zaobserwuję :) Jakbyś chciała to i zapraszam na mojego www.instagram.com/themissydi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam Instagrama. Moi "koledzy" z klasy skuteczni mi go... obrzydzili, jeśli tak mogę powiedzieć. Do tego nie mam czasu na robienie zdjęć. :(
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W IG da się wkręcić. Śliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam instagrama i raczej nie będę mieć. Przez jakiś okres czasu strasznie chciałam go założyć, jednakże na szczęście przeszło mi to. Nie lubię się zbytnio fotografować XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie mam instagram i raczej nie założę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o instagram to bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha to było do przewidzenia, że w końcu się wkręcisz;P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ig :) mój to http://instagram.com/takaszka :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna sprawa z tymi zdjęciami ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. masz super instagrama!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję od jakiegoś czasu.
    http://lekcjamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakołyki i ładny kociak , podobny do mojego złotka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i cudowny wygląd bloga. Masz dryg do blogowania, oby tak dalej !
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja niestety nie mam instagrama ale zajrze :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na początku też miałam takie nastawienie do Instagrama a jak w końcu założyłam konto nie mogę się oderwać :DD
    Mój Instagram - http://instagram.com/olloutai

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo lubię instagrama i często z niego korzystam. Nasze instagramy: lenaleena21 tosiaaa97

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam instagram :) Jest to strona, na której najczęścirj przebywam
    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Instagram jest świetny jednak mój telefon jakby na złość mi odmawiał wejść na tę apkę.

    its-okey-baby.blogspot.com ---nowy post

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne fotki lubię twój instagram

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne fotki. Ja nie mam Instagrama. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też jeszcze całkiem niedawno nie byłam przekonana do Instagrama, ale coś we mnie "pękło" i założyłam sobie tam konto tak z ciekawości. ;D To mnie mega wciągnęło i na Instagramie mogę przebywać cały czas ;) Mój insta: http://instagram.com/wieczorky#

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję cię i ładne zdjęcia.
    Oto mój Instagram: http://instagram.com/dance_and_dreams
    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)