środa, 18 czerwca 2014

DIY - kosz z papierowej wikliny

Cześć, chciałabym pokazać Wam mój kolejny projekt DIY, pomysł znalazłam na youtube: https://www.youtube.com/watch?v=wjJgp1AJ9xs. Już od dawna zamierzałam wstawić ten post, ale nie mogłam zebrać całości, zastanawiałam się nad sposobem jego pomalowania, bałam się, że kolorowy papier może przepijać, ostatecznie postawiłam na biały spray, który wystarczy mi jeszcze na kilka koszy.

Na zdjęciach chciałam pokazać Wam mniej więcej, jak się do tego przymierzałam ;) i krok po kroku jakie działania podejmowałam. Mam nadzieję, że są one w miarę czytelne, na filmie do którego link wrzuciłam wyżej, jest świetnie pokazane co trzeba robić.

P.S. Czeka mnie jeszcze mnóstwo pracy, ponieważ znajomym i rodzinie bardzo się koszyczek spodobał ;)




Koszyczek nie wyszedł idealny, ale na pewno następnym razem będzie o niebo lepszy ;)


41 komentarzy:

  1. Fajny, podoba mi się, ja bym na to nie wpadła. mam koszyczek wykonany chyba tą samą metodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślałam , żeby zrobić takie koszyczki dla córki do pokoju, Oszczędność pieniędzy a w jej pokoju bedzie czyściej :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://angelikai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny! Chciałam coś takiego zrobić, ale chęci brakuje :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale świetny pomysł! Twój blog jest inspiracją. Zapraszam do mnie:)
    www.nathaliabajger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł piękny! *.* Ja kiedyś już taki robiłam i wyszedł całkiem nieźle, choć wykonanie nie jest najprostsze ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. papierowa wiklina ;-) Świetny pomysł :D
    Może kiedyś go zrealizuję :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Moim zdaniem wyszedł Ci całkiem nieźle. Nie przejmuj się, mi się podoba! Sama bym takiego raczej nie dała rady zrobić.. ale przygarnęłabym chętnie :)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysl:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ci wyszedł ten koszyczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł.Może i ja sobie taki sobie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać,że to bardzo pracochłonne, ale efekt końcowy z pewnością jest tego wart. Świetnie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie i ładnie to wygląda! Szkoda, że ja nie mam tyle zdolności manualnych :(
    domismile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam takich zdolności ani cierpliwości ;/ efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepszy? kochana! ten wyszedł genialnie! ale ekstra:) będę musiała to kiedyś wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt jest cudowny. Sama robiła w gimnazjum na kółku koszyk na Wielkanoc i wiem ile to czasu trzeba poświęcić i nerwów bo nie zawsze wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam okazje robic takie cos w ksztalcie serca.

    OdpowiedzUsuń
  18. oo ja tez takie coś robiłam :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł i świetny efekt końcowy. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny! :) Sama chyba taki zrobię, jak znajdę czas :D A na wakacjach będę go miała aż za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyszedł, chętnie sama spróbuje coś podobnego zrobić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No będę musiała kiedyś spróbować takiej zabawy, ale jakoś trudno mi się zabrać ;) Sama tworzę i wierze, że masz troszkę pracy bo zainteresowanie rzeczami handmade jest duże ;)
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszedł świetny, i ja zbieram się do zrobienia z papierowej wikliny koszyczka, ale ciągle brakuje mi czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpisz na blogu :)

    melaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super koszyczek ;) Ja nie mam talentu do takich rzeczy

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny jest :)
    Ale znając moje zdolność to na pewno mi taki ładny nie wyjdzie :D
    pozdrowionka:*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny koszyczek, uwielbiam takie DIY do wystroju mieszkania! :D

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Próbowałam zrobić taki koszyczek, niestety moja cierpliwość nie wytrzymała ;) ale gratuluje Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pracochłonne, ale za to jaki efekt końcowy!:) Nie idealny? Jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny,moze kiedyś spróbuję zrobić podobny,bo wygląda na prawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)