piątek, 27 czerwca 2014

Brak czasu

Cześć, niestety w tym tygodniu nie udało mi się pisać do Was regularnie, ponieważ miałam mnóstwo na głowie, a do domu wracałam około 24 :/
Częściej spotkać mnie możecie na facebooku lub na instagramie, na szczeście mój smartfon daje radę na tyle, abym mogła być na bieżąco, natomiast posty pomimo, że kiedyś udało mi się wstawić poprzez telefon, o wiele wygodniej jest korzystając z komputera ;)
Mam nadzieję, że teraz już nie będę miała tyle pracy, ponieważ zaliczyłam wszystkie egzaminy i oficjalnie zaczynam wakacje ;)

Jutro jadę na wesele, o którym kiedyś wspominałam, na pewno uda mi się pstryknąć kilka zdjęć ;)

Udanego weekendu ;*





32 komentarze:

  1. rozumiem, tez nie mam czasu, doba jest zdecydowanie za krótka

    OdpowiedzUsuń
  2. to i mój problem niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nowe posty! :) Jaka Ty jesteś ładna! pfff! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcie :)
    Ja też oficjalnie zaczęłam już wakacje ;D
    Bawcie się dobrze ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz tez będę miała mało czasu. Ale niestety nie am tyle szczęścia, co Ty. Mój smartfon nie nadąża...a wifi w pracy jest słabe ;/ Więc mój Insatgram zawieszam do 21.07 ;/
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  6. udanej zabawy :) tez bym jutro szła na wesele ale odmówiłam :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również wolę pisać posty na komputerze, niż na telefonie ;) Ślicznie wyglądasz! *.*
    Udanego wesela!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to życzę udanego weselicha! no ii koniecznie musisz dodać fote z niego :D
    Pozdrosy :D
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wakacje mam od dzisiaj :D
    Miłej zabawy na weselu :)

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej zabawy.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że obie będziemy balować na weselu :) Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. To zrozumiałe oczywiście, to i tak bardzo dobrze że starasz się pisać zazwyczaj codziennie.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spoko ja też ostatnio mam mniej czasu szczególnie jak wracam z pracy o 21 ; 3 śliczne zdjęcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. o proszę! to czekam na relację z wesela!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To może pokażesz swoją sukienkę z wesela? Fajna koszulka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem po prostu czas ucieka przez palce i ma się tyle zajęć, że nie sposób coś napisać :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasem po prostu ma się tyle zajęć, że nie sposób coś naskrobać na blogu, to nic złego, miłej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine and if you want we can follow each other
    here on bloglovin and via GFC?
    Let me know, now it´s your turn.
    xoxo

    http://www.styleshower.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)