poniedziałek, 30 czerwca 2014

Klasyczna stylizacja

Cześć Kochani, jak mijają wam pierwsze dni wakacji, macie jakieś plany? Ja jak na razie pracuję, a co będzie dalej, zobaczymy ;)
W weekend świetnie się bawiłam, wesele było bardzo udane, klimat sympatyczny, a jedzenie przepyszne, czego chcieć więcej. W niedziele obchodziliśmy imieniny Pawła i wpadło do nas kilku znajomych czas spędziliśmy w miłym towarzystwie, żałuje tylko, że wszyscy nie mogli wpaść :/

Dzisiaj mam dla Was klasyczną stylizację, którą ubrałam na niedzielny, imieninowy obiad.



Koszula - Zara
Top - H&M
Naszyjnik - Rosewholesale
Spodnie - New Yorker
Lity - H&M

45 komentarzy:

  1. całkiem, całkiem choć dla mnie zbyt ponuro :P mamy lato :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką stylówkę to ja lubię! ;) Czarny to w ogóle mój kolor także dobrze bym się w tym czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja :) Miło spędziłaś weekend :)
    http://oooowszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie ;) Bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem Ci, że bardzo ładnie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. kto ma imieniny? Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna koszula ! buty również :)

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja ;)
    Życzę ci abyś miała urlop i odpoczęła na wyczekiwanych wakacjach.
    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci udanych wakacji! Śliczny kok.
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :) Ja od jutra do pracy, ciekawe jak to będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Bardzo podobają mi się buty, są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, śliczna ta koszula *.*
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że impreza była udana ;D
    Outfit bardzo fajny, koszula jest ładna ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja ;)
    Ostatnio coraz bardziej zaczęły mi się podobać czarne i białe ubrania :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądasz. Wspaniały outfit :D Nosiłabym ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja :)
    Pierwszy dzień wakacji spędziłam na festynie z przyjaciółmi, w czwartek wyjeżdżam, ale dwa ostatnie tygodnie lipca również spędzę w pracy ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja !
    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna koszula, wogóle wszystko ładnie ze sobą wyglada :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja. Mam nadzieję, że wkrótce odpoczniesz od pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja :) ja też miałam udany weekend :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne lity!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/la-stallasardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz w takim koczku.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mega stylówa, buty piekne!
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna stylizacja, najładniejsze włosy ;)

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)