środa, 21 maja 2014

W a k a c j e

Hej, już kilka razy przymierzam się do napisania tego posta i ciągle coś mnie odciąga, najpierw musiałam trochę szybciej wyruszyć do pracy, później załatwialiśmy kilka spraw w urzedzie, a kiedy już miałam chwilę to niespodziewanie odwiedziła nas rodzina :) aktualnie nie ma mnie jeszcze w domku, ale postanowilam przysiąść i napisać przez telefon :)
Czy U was też jest tak gorąco? Na termometrze widziałam 32 stopnie, narzekaliśmy na ciągły deszcz, aż tak nagle zaskoczyło nas ostre słońce, tak źle i tak niedobrze :) oj czuje już lato, piasek, morze i chłodne piwo, za którym normalnie nie przepadam, niedłuuugo wakacje i chillout od szkoły, zostały mi jeszcze 3 egzaminy, ale jakoś dam radę:D
Macie już jakieś plany na wakacje?




35 komentarzy:

  1. Dokładnie, coś w tym roku pogoda popada w skrajności.Mocne ulewy, przymrozki z rana a jak w końcu pokazało się słońce to też od "serca" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja narazie nie mam planów na wakacje aczkolwiek napewno bede sie opalala i imprezowala :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli cię to pocieszy, ja mam dopiero jeden egzamin za sobą a jeszcze 4 przede mną. Plany wakacyjne pewnie jak co roku nad moje kochane jeziorko :) u mnie też się znacznie pogoda poprawiła :) Pozdrawiam i życzę powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pogoda jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Occh chce wakacje! :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje powiadasz?:) Chyba sama muszę w końcu się nad nimi zastanowić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam planów na wakacje, ale i tak będą udane - czuję to! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam zamiar wyjechać z chłopakiem nad jezioro , i namawiam moją mama aby mnie pusciła:D ładne zdjecie :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już powoli zaczynam planować swoje wakacje ;) Powodzenia na egzaminach, do wakacji damy radę, już dużo nie zostało :D Hehe no niestety na pogodę zawsze można ponarzekać ale już lepsze wielkie słońce niż ulewy ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pogoda jest rewelacyjna! w końcu można założyc sandałki ;)
    Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna! :) Zobaczymy co z wakacjami na razie szukam nowej pracy i na tym mi zależy a wakacje może w nast roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wylatuję na Kretę! o! a co pochwalę się:) dasz radę już pewnie bliżej końca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam jeszcze planów na wakacje... Może gdzieś się wybiorę podczas urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fotki. Ja nie mam żadnych planów na wakacje. Pozdrawiam :* http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To ale miałaś zakręcony czas (-:

    Ale jak to mówie - lepiej jak coś sie dzieje, niż jest nudny dzień i nie ma niczego: kasy, odwiedzin, ruchu w pracy.

    A tak jak jeszcze po drodze w ciągu dnia przydarzy sie coś miłego i ciekawego, to odrazu ma sie chęci do wszystkiego (-:


    A jeśli chodzi o pogode, to narazie dla nas jest idealna, bo kury mogą spokojnie oddychać (-:

    Nie duszą sie, zobaczymy co dalej...

    Dzisiaj rano było już 18 ° i idzie w góre...


    Super zdjęcia, rozgrzewają, kuszą... (-:


    Oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa (-:

    OdpowiedzUsuń
  16. Pogoda nam dogadza - mamy ciepło i przyjemny wiaterek, więc nie narzekam i nie marudzę. Wraz z słoneczną pogodą zaczynam rzeczywiście coraz więcej myśleć o wakacjach i cieszyć się, że już niedługo się zaczną ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/05/trudny-wybor-gimnazjum.html

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie wakacje trwały kilka godzin xd teraz juz pracuje a pogoda taka pi ękna...

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia na ostatnich egzaminach ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. taka piękna pogoda a nie ma kiedy urlopu wziac:/ na razie musi wystarczyć chwila po pracy na słonku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u nas bardzo cieplutko, ale nie narzekam ;))
    nie lubie zalatwiac spraw w urzedzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia z egzaminami ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia z egzaminami :)

    its-okey-baby.blogspot.com ----nowy post

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja odliczam dni do wakacji, których nie mogę się doczekać! Jednak prawdopodobnie spędzę je w domu^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też śliczna pogoda :)
    A plany na wakacje są ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. straszny upał. niedawno narzekaliśmy na chłód a teraz będziemy marudzić, że jest za gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już czekam na wakacje i odliczam dni ♥♥♥
    Ta pogoda tak zaskakuje że aż się rozchorowałam , taka nagła zmiana pogody i zdrowia :c
    Fajniutkie zdjęcia <3

    Mój blog ¦ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już czekam na wakacje i odliczam dni ♥♥♥
    Ta pogoda tak zaskakuje że aż się rozchorowałam , taka nagła zmiana pogody i zdrowia :c
    Fajniutkie zdjęcia <3

    Mój blog ¦ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz śliczny uśmiech. U mnie jeszcze trochę do wakacji, więc dopiero wstępne planu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Już nie mogę doczekać się wakacji! Jadę nad morze już na ich początku :3
    Śliczne zdjęcia ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę doczekać się wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też już wyczuwam ten wakacyjny klimat ;) Na pewno jadę w Bory Tucholskie, a reszta nadal się planuje. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)