poniedziałek, 19 maja 2014

Nowy wygląd

Hejka ;) Jak już pewnie zauważyliście troszeczkę się u mnie zmieniło, a mianowicie ilość postów oraz wygląd mojego bloga. Mam dużo spraw na głowie i nie zawsze udaję mi się stworzyć wpis, dlatego postanowiłam pisać troszeczkę rzadziej, natomiast jeśli chodzi o wygląd bloga to chciałam czegoś nowego, prostszego i chyba udało mi się osiągnąć taki efekt końcowy.

Nie lubię zbędnych ikonek, mnóstwa zdjęć na banerze, ostrych kolorów czy wymyślnych gadżetów, uwielbiam prostotę i bardzo chciałam coś takiego tutaj stworzyć, taki mój własny azyl ;) Mam nadzieję, że nowy wygląd będzie dobrze się sprawdzał i szybko mi się nie znudzi....bo ze mną jest różnie ;D

Przed:


Po:



44 komentarze:

  1. Wcześniej też było ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli Tobie się podoba, to już jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :) Bardzo profesjonalnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze u ciebie tez zmiany ;)
    mi na poczatku ten naglowek wydał sie mroczny ;p
    ale ogolnie fajnie pasuje do nowego szablonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz jest o wiele lepiej :)

    http://jaagaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że teraz jest u Ciebie o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no fajnie:) prosto ale elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię prostotę, dlatego zdecydowanie bardziej podoba mi się obecny wygląd :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twój nowy wygląd bloga, ale poprzedni też był ładny :3

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej! :)
    świetny blog :)
    http://pogusiowaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się bardziej podobał stary wygląd, chociaż ten też jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest fajnie :) I dobrze że kotek z lewego rogu nie zniknął ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też lubię prostą stylistykę ;) A jeśli ci się coś odmieni to, no cóż - kobieta zmienną jest i mamy do tego prawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiło się tu u ciebie trochę ciemno teraz :) ale w sumie prezentuje się to bardzo ładnie :) Pisałam do ciebie w sprawie zmian u mnie, ale nie odpisałaś więc nie wiem czy mail doszedł?? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie ;( to spróbuj raz jeszcze: ilonastejbach@gmail.com

      Usuń
  15. sliczny design <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No i zmiana na plus! Podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie lepszy niż ten poprzedni! ;D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  18. nowy wygląd chyba bardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten tez jest sliczny ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda świetnie też nie lubię jak się zbyt dużo dzieje na stronie , proste są najlepsze bo sama mam taki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba nowy wygląd! :) Też nie lubię wielu pierdółek i gadżetów, wystarczy to, co najpotrzebniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. zmiany ok! :)

    zapraszam na coś nowego- smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super jest ten nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny, ale prawdę mówiąc oba mi się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się nowy wygląd bloga, owszem jest prosty, ale przyciągający. ;)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Minimalizm to jest to! :)
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się :) Ale mnie tu daaaaawno nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niby prostsze, a jednak lepsze ! ;p Wd mnie oczywiście

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania ; )

    Też niedawno blog przeszedł kompletną przemiane :D od nagłowka po szablon a nawet nazwe ! więc zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny, chociaż ten czarny w nagłówku jakoś mi się nie zgadza ;) Kwestia przyzwyczajenia też pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładniutki design taki czarno-biały (lubie taki styl)
    Mi tam się podoba
    Mi też czasem chce się zmienić wygląd ale "NIEchce"

    Mój blog ¦ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładniutki design taki czarno-biały (lubie taki styl)
    Mi tam się podoba
    Mi też czasem chce się zmienić wygląd ale "NIEchce"

    Mój blog ¦ KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)