piątek, 23 maja 2014

New in - wizaż

Hej, przychodzę do Was z kilkoma nowościami, które niedawno udało mi się przetestować. Jak wiecie uczę się w szkole o kierunku - wizaż, dlatego też powoli kompletuje wszystkie kosmetyki i przybory, które będą potrzebne mi na zajęcia. Postanowiłam również podzielić się z Wami przetestowanymi produktami.

1. Puder z jedwabiem i wit. E od Wibo (nr 5): dobrze matuje twarz i chroni przed błyszczeniem, jednak nie jest długotrwały, ma natomiast przepiękny zapach, do pudru "Wibo" dodano lusterko oraz gąbeczkę. Cena około 15,00 zł w Rossmannie.

2. Pędzel do pudru z krótką rączką (duży) - Rossmann: uważam, że jest poręczny, a puder wygodnie się nakłada, włosie syntetyczne, jak na razie nie wypada. Cena około 13,00 zł.

3. Baza pod podkład - InGrid: daje efekt wygładzenia, matuje i utrwala makijaż, ale nie spełniła moich oczekiwań w 100 %. Jest to moja pierwsza baza jaką stosowałam, dlatego też nie mam porównania. Cena 16,60 zł w Tesco ( na allegro - 10/12 zł).

4. Pędzle (18 sztuk) La Femme: idealne do stworzenia profesjonalnego makijażu. Włosie naturalne i syntetyczne. Każdy pędzel ma inne zastosowanie, są delikatne w dotyku i bardzo dobrze się sprawdzają. Cena 79,00 zł - allegro.


45 komentarzy:

  1. śliczny blog i wyjątkowo ładny design

    fruutti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy prezentują się całkiem fajnie, już się nie mogę doczekać aż pokażesz jakiś makijaż :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny komplet pedzli! Tez ostatnio sobie sprawilam etui do pedzli, genialnie sie sprawdza zwlaszcza w podrozy!
    xoxo
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy!!! ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne łupy:) pędzelki wydają się ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ochotę na tą bazę :) Właściwie nie wiem dlaczego jeszcze nie mam żadnej bazy pod podkład ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. :O wizaż ? :) Ciekawy kierunek, może też się na niego zdecyduję :D

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super, od czegoś trzeba zacząć :)

    ps. a u mnie? MAKIJAŻ dla Pań które lubią klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba skuszę się na te pędzle. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pędzelków, nigdy w życiu tylu nie miałam nawet w ręce :)

    http://nesssy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne pędzle. ;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. chcialabym miec takie pedzelki!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym chciała mieć tyle pędzelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pytałaś o obserwację ja już :*** teraz ty : D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzelki wyglądają Świetnie !
    Fajne zakupy !

    w-innym-snie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka duża kolekcja pędzli :D fajnie :)

    http://findatime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za tą cenę kupiłam zestaw ok 35 pędzli :) Nie sa wyjątkowo dobre, ale na początek teraz będę po jednym kupowała z hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw pędzli :) Ja też chcee

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowalam cię do Liebster Blog Award
    więcej informacji u mnie na blogu :
    gotuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ta baza pod makijaż może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa tych pędzli :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę kolekcji pędzli. Też się zastanawiałam nad tym różem z Wibo, ale doszłam do wniosku, że mam 2 i mi starczą, a poza tym rzadko używam. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Żaden problem, już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. zastanawiam się właśnie nad tą bazą, ale boję się, że nie podoła mojej twarzy haha :D
    kabuki również posiadam :3
    a co do pudru, to chyba kupię :3

    http://shootee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę pędzli! ;) daj znać jak się sprawdzają :*
    oczywiście obserwuje! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna recenzja :)
    Ja juz obserwuje, czekam na ciebie ♥
    www.kinelly-kinelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba zaopatrzę się w bazę :)
    co do wspólnej obserwacji, z wielką chęcią, ja już i czekam na szczery rewanż.

    http://itsjustteatime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już obserwuję ;) http://my-life-story-2.blogspot.com/ Wypromuję pani post (jeżeli będzie pani chciała), czy w zamian otrzymam to samo ? Serdecznie zapraszam ;) http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile pędzli... mi to normalnie chyba byłoby szkoda pieniedzy na taką ilość ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam je kupić do szkoły, ale i tak jest ich za mało, bo jeszcze brakuje mi np do nakładania korektora ;)

      Usuń
  30. jestem ciekawa tej bazy , bo zamierzam sobie jakąś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem jak najbardziej za :) już cię dodałam :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. te pędzle wyglądają fajnie przydałby mi się taki arsenał

    OdpowiedzUsuń
  33. duży zestaw pędzli :) może i ja się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  34. puder by mi się przydał :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No to sie okupilas c;
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)