środa, 28 maja 2014

Półmetek

Cześć, od jakiegoś czasu mam wrażenie, że czas coraz szybciej mi ucieka, pamiętam jak niedawno wstawiałam post o noworocznych postanowieniach, a już prawie mamy wakacje i zostało nam pół roku do kolejnego nowego roku. Wszystko tak szybko się dzieje, coraz częściej czuję bezsilność, bo nie mogę zatrzymać czasu, zastanowić się co robić, aby zrealizować plany i marzenia do tego jeszcze monotonna codzienność, która bywa irytująca, czy czasami macie podobne odczucie?

Chciałabym uciec gdzieś, choć na chwilę, zrobić coś szalonego jak kiedyś i nie patrzeć co będzie jutro ;)



37 komentarzy:

  1. Czasem każdy z nas ma takie dni, szczególnie w taką pogodę gdy już kolejny dzień pod rząd całe niebo jest w chmurach : )

    OdpowiedzUsuń
  2. niezle tagi :) przemyslenia bardzo trafrne ..
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako trzydziestolatka mam takie same spostrzeżenia - czas umyka zdecydowanie za szybko:D

    OdpowiedzUsuń
  4. To wszystko prawdziwe .
    Zapraszam i obserwuję ;)
    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety - tez mnie dopadają czasem takie myśli - czas szybko leci, życie mija i nie ma czasu na to żeby się nim cieszyć, nawet się nie obejrzę a wiele rzeczy dzieje się tak trochę obok. Czasem chciałoby się móc zatrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ostatnio czas też szybko ucieka ;/
    Jak ujędrnić ciało w 2 tygodnie - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i cudowny wygląd bloga :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami she inside? W zamian napisz jak mogę się odwdzięczyć w komentarzu lub wiadomości :)
    http://juleque.blogspot.com/2014/05/029-sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie na szczęście nie czuję monotonii, choć wolałabym gdzieś iść się zabawić zamiast siedzieć nad książkami... ale czasem dopada mnie to uczucie :/ Ale wakacje tuż-tuż, więc nie warto się smucić, tylko wyciskać ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem kiedy przeleciał maj!!

    u mnie dziś truskawkowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, monotonia mnie też dopadła... Ciągle tylko nauka, nauka i nauka :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Eee idą wakacje, jest wspaniale. Monotonność będzie zawsze, co roku jest Nowy Rok, co roku mamy urodziny itd. ale to od nas zależy jak będą wyglądać nasze dni.:D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje.. mi miesiące uciekają jak przez palce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh ja też chciałabym zrobić coś takiego szalonego, oderwać się od tej rzeczywistości ;/
    Czas niestety bardzo szybko leci! :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem Cię, też tak myślałam, ale teraz szykuję się na wycieczkę i rutynie moich codziennych chwil towarzyszy podekscytowanie i jedna myśl, chcę już jechać ;p

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I mnie czas szybko leci, nawet za szybko. A monotonia nie jest zła - kwestia podejścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak ta monotonność jest dobijająca, dlatego czeeekam na wakacje wtedy zawsze jest ciekawiej :)
    pozdrowionka :*
    zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię czytać Twoje przemyślenia. I masz rację, blog jest najlepszym miejscem! Ja również chciałabym się gdzieś zaszyć i od wszystkiego odpocząć, a już na pewno wrócić z pozytywną energią :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje to bardzo miłe ;) Piszę o tym co mnie gnębi i niepokoi, ale gdzie znaleźć odpowiedz na to wszystko

      Usuń
  18. eh kazdy tak ma ,codziennosc nas bardzo dusi
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/05/back-to-home.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety czas tak szybko płynie. Pozostaje chyba jedynie cieszyć się chwilą i korzystać z tego na 100%. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. czas okropnie leci szybciutko masakra jakaś

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak, czas niesamowicie szybko przemija...
    Pytałaś o podkład którego używam. Powiem Ci szczerze, że używam różnych. Obecnie jest to Revlon ColorStay, nr.150 Buff. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, dopiero co by styczen ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawda... Co tu poradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  24. niedawno był kwiecień a teraz już prawie czerwiec, czas leci jak szalony

    OdpowiedzUsuń
  25. prawda... ale nawet fajnie ;) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się ;) Zapraszam na mojego bloga ja już zaobserwowałam liczę na rewanż <3 http://duli-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozumiem Cię i w 100000% się zgadzam ;)
    Pytałaś o obserwację. Ja już teraz twoja kolej

    http://dorte-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć :) Pytałaaś się mnie o wspólną obserwację, więc odpowiadam: zacznij :)
    domismile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wizja kolejnych dni bywa przytłaczająca.. :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Też tak czasami mam :/ Niestety czas szybko leci i jedyne co możemy zrobić to jak najlepiej go wykorzystać ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Z jednej strony cieszę się, że nie jestem sama, ale z drugiej wiem co czujesz i jakie to przytłaczające :/

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)