czwartek, 1 maja 2014

Oasap

Jest, udało się! Nareszcie dotarła do mnie moja dłuuuugo oczekiwana paczka od oasap <3 Jestem bardzo zadowolona ;D Rzeczy jakie otrzymałam są w rzeczywistości identyczne jak na zdjęciach, uwielbiam takie współprace, w których jest pełna jasność, bez ściemniania i tak okazało się tym razem, firma jest uczciwa, a ubrania świetniej jakości, jestem pod wielkim
wrażeniem, szczerze polecam ich sklep <3

Korzystając z okazji, chciałam życzyć Wam udanego majowego odpoczynku i pozytywnego spędzenia czasu ;) Długo oczekiwaną majówkę czas zacząć, do zobaczenia Kochani po weekendzie ;*


Zdjęcia robione na szybko podczas przerwy w pracy, mam nadzieje, że są wyraźne ;)

bluzka - oasap
legginsy - oasap
lity - H&M

92 komentarze:

  1. super bluzeczka!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabrałabym Ci tę bluzeczkę... Jest świetna. Zdjęcia oczywiście super. ;)
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny shirt, bardzo mi sie podoba takie zwierzece nadruki! :)
    <3
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.cm

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne bluzka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka rewelacyjna ;) Chciałabym taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie :) Świetna bluzeczka^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka, słyszałam właśnie, ze w tym sklepie mają naprawdę dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie toby dłuższe bo zakryją mój tyłeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wykorzystasz wiele razy ta bluzeczkę - super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boska bluzka :)
    i lity ^^ kocham lity <3
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyraźne :) Świetna bluzka, a buty jeszcze lepsze ! :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię wzory z panterami, ;o)
    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio się zastanawiałam czy nie zamówić tej bluzeczki, fajna jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy i bardzo miły w dotyku materiał, polecam ;)

      Usuń
  14. Śliczna jest ta bluzeczka! *O*

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest tak bluzka.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje udanej współpracy :) i nawzajem udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetna bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bluzeczka i legginsy. C; Zdjęcia bardzo ładne. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie do końca mój styl - ale Ty wyglądasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna bluzeczka :D Pozazdrościć.
    Obs za obs?:D Daj znac u mnie i jak coś możesz zacząć.
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super tunika :) uwielbiam zwierzęce motywy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna bluzeczka, wyglądasz stylowo :) Podoba mi się :)
    Serdeczne pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję paczuszki z oasap !

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz świetnie!
    dzięki za życzenia no i nawzajem choć pogoda kiepawa ;/
    pozdrowionka:*
    zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. super !! :)
    ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz w tej tuniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że te butki to rzeczywiście Twoje ulubione :) pokochałaś je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaa, uwielbiam je i chce jeszcze kupić sobie z 4 pary takich, ale w innych kolorach ;)

      Usuń
  28. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. koszulka mi się podoba. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna koszulka. :)

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia wręcz prześliczne,
    Obserwuję i liczę na rewanż .
    http://dogonic-marzenia-wiktori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna bluzka ^^
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzka jest genialna :D warto było na nią czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna bluzka, lubię ubrania ze zwierzęcymi motywami, szczególnie kocimi.

    OdpowiedzUsuń
  35. zaproponowalas obserwacje zacznij prosze narazie na telefonie nie ogarniam gdzie obserwowac ale fdy wejde na konputer napewno sie odwdziecze! www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zaproponowalas obserwacje zacznij prosze narazie na telefonie nie ogarniam gdzie obserwowac ale fdy wejde na konputer napewno sie odwdziecze! www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuje! ;) Znak, znak, znaaak! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ohoho jaka świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba ta Twoja bluzka ♥
    Bardzo ładny ten motyw.Oczywiście, że obserwuję <3
    http://w-innym-snie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna stylizacja :) Życzę także miłego weekendu. :D

    Zapraszam: patisonkaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładna bluzka :)
    pytałas o wspolną obserwache, ja juz :)
    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie współprace są najlepsze! A bluzka i legginsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam taką samą bluzkę^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczna bluzeczka;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. To super, że wszystko wygląda tak jak na zdjęciach, bardzo podoba mi się ta bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę przyznać, że bluzka jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku, ale tutaj dawno nie wchodziłam :) Świetny kolorek włosów i fajne zdjęcia. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna ta bluzka :3
    Gratuluję współpracy :*
    oczywiście kliknełam
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/
    obserwujemy ? odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale super jest ta bluzka :)

    ____________________
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny kolor włosów *.*
    Udanego weekendu majowego ;)


    http://liilys-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zdjęcia i stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ach te twoje włosy!
    magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądasz super, świetna koszulka i leginsy, masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny oufit ;) Bardzo podoba mi się ta bluzka z tygrysem ♥
    Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ; ))

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna bluzka! <3
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję :)

    patuublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie:)
    Z przyjemnością obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna bluzka :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. oo jaka ładna bluza :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny blog,u mnie pisałaś,że mam się odezwać w sprawie obs=obs,a więc ja Ciebie juz obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  60. Oh wow , your shoes are dreamy sweetie ., want them so bad !!!you look beautiful in this post

    N@NY

    - My new jersey travell ootd , tell me your opinions ladies

    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)