środa, 30 kwietnia 2014

KONKURS

Cześć Kochani, pisząc dzisiejszy post spostrzegłam, że jest to mój 300 wpis, w związku z tym postanowiłam zrobić mały konkurs, który trwać będzie do końca majówki czyli do niedzieli 4 maja.

Wygraną w konkursie są odjechane okulary przeciwsłoneczne od oasap, lato już niedługo, fajnie było by zaopatrzyć się w nowy model ;) Jeśli macie ochotę wziąć udział w konkursie wystarczy tylko:

1. Zaobserwować mój blog, jeśli nie macie takiej możliwości, możecie zaobserwować mnie na youtube
2. Polubić mój fanpage na facebooku
3. W komentarzu podajcie nik pod jakim obserwujecie mnie na portalach, e-mail oraz imię i pierwszą literkę nazwiska.




Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie.


28 komentarzy:

  1. Obserwuję cię wszędzie pod nazwą: Natalia Boryka
    Natalia B
    natalia.boryka@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako fantaghiro
    Lubię jako Beata K-G
    fantaghiro@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :) Ja akurat okularów przeciwsłonecznych nie noszę tak więc daje szanse innym i życzę powodzenia w konkursie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podobają te okulary.

    OdpowiedzUsuń
  5. GFC dagmarka
    dagmarka.m@wp.pl
    You Tube i Fb Dagmara Marut

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałoby mi się, bo moje właśnie pękły ;D

    Obserwuje na blogu i FB jako: Paulina G
    E-mail: grudzien_paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako: Lara Klara
    Obserwuje fb jako: Marta Rdhduf
    E-mail: kolorowa.marta@gmail.com
    Lara R.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako Hidiamond
    Na fb: Ola Ru...
    mail: hidiamondd@gmail.com
    Ola R

    OdpowiedzUsuń
  9. na blogu jako fruxolina
    na fejsie jako Monika Wojtyńska
    fruxolina@gmail.com
    Monika W

    OdpowiedzUsuń
  10. Woww....amazing sunglasses!! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję na blogu i yt jako: Kinga S
    Lubię fb jako: Kinga Szyszka
    kikaa.x33@gmail.com
    Kinga S

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział :)
    Zaobserwowałam wszędzie, na blogu Cię obserwuję jako Ohmfh, na youtube jako mindfuuck, na facebooku oczywiście pod swoim imieniem i nazwiskiem.
    e-mail: Ohmfhx@gmail.com
    Maria Z

    OdpowiedzUsuń
  13. O mój ulubiony kształt okularów :D
    Obserwuję jako: Tsubaki Chan
    Lubię jako: Królicza Świnka
    wampirek92@gmail.com
    Monika K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako Zosia Witoszek
    Lubię jako Zosia Witoszek
    zochsia1@gmail.com
    Zosia W.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako dora-figo
    Na fejsie też lubię ;)
    dora-figo@wp.pl

    Dorota G

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie te okularki też pojawiły się na moim blogu:)


    ps. a u mnie? to co każdy lubi - nowości w szafie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog i post :) Powodzenia !
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne okulary :) Powodzenia dla wszystich ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako Lottie Tomlinson
    Lubie jako Marta Nalesińska
    larissa336@onet.pl
    Marta N.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne okulary, ale nie biore udziału :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne!!
    tu Ola Faks, na fcb Aleksandra F**** :)
    faxcooks@gmail.com

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. zarówno na fejsie jak i tu: Patrycja Guzek
    crimson.madness@gmail.com Patrycja G.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuje jako - Wiktoria Matkowska
    subskrybuje jako - Wiktoria Matkowska
    lubię jako - Wiktoria Matkowska
    wikaeska@o2.pl
    Wiktoria M

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne okulary<3
    Zapraszam na mojego bloga, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)