wtorek, 29 kwietnia 2014

Plany

Niech ten kwiecień się już kończy, nie wiem dlaczego, ale zawsze dłużą mi się ostatnie dni miesiąca, lubię gdy zaczyna się nowy, pełen nadziei miesiąc, bo zawsze przynosi ze sobą coś ciekawego ;)

Niedługo czeka nas kolejne leniuchowanie, macie już plany? Ja wiem na razie tylko tyle, że 1 maja grillujemy, 3 maja idę na mega boską majówkę urodzinową znajomego ;) i będzie się działo ;)
Jeszcze myślę, nad resztą wolnego, ale znając kreatywność najbliższych, na pewno wymyślimy coś odjechanego.




47 komentarzy:

  1. Ja mam majówkę obfitą w naukę, ale na pewno też się zabawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajnie spędzisz majówkę :)
    Ja chyba będę siedzieć cały czas w domu i się nudzić :(
    oooowszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada ci się udana majówka :) Mi się też plany majówkowe pozmieniały, wyjeżdżam nad jeziorko, gdzie znajoma także robi imprezę urodzinową ale taką 3 dniową :) Dawno się z nimi wszystkimi nie widziałam ( w wakacje) także bardzo się cieszę :) Śliczna sukienka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie czas biegnie zbyt szybko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja majówkę rozpocznę wielkim leniuchowaniem :D

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje plany na majówkę to jak na złość zakówanie na fizjologię :c, mam nadzieje że ogarne jakoś jeden wolny dzień na grilla :) albo jakieś ognisko z kiełbaską, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to dobrze mieć taką fajną koleżanke - popatrzy sie na zdjęcie i już naładowuje sie pozytywną energią (-:


    Super sexy wyglądasz w tej sukience, a kok dopełnia całość dodając Ci uroku, którego oczywiście nie musisz podkreślać, bo sam w sobie jest widoczny (-:

    Ogólnie kusząca propozycja... (-:


    A co do planów na majówke, to nic szczególnego nie mam zaplanowane.

    A, zapomniałbym: 1 maja mamy zaproszenie do babci na obiad (-:

    A co z resztą dni ? Jeszce nie wiem, zobaczymy (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) to bardzo miłe, co napisałeś ;)

      Usuń
  9. No to udanej majówki ;) Ja jeszcze planów nie mam :D pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jestem zachwycona sposobem Twojego pisania! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! Udanej majówki ;D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze nie mam planów :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jadę w góry do domku mojej przyjaciółki :) zapowiada sie sympatycznie chodząc po górach i wieczornym piwkiem w ręku :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja pierwszego maja jadę na wycieczkę sobie z mamą (ale nie wiem na 100% czy wypali:() w piątek mam praktyki,a reszta wolnego to pewnie grillowanie jakieś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjecia ! :) udanej majówki ! ;)
    Może masz ochotę obejrzeć moj pierwszy vlog ? Kazda opinia jest cenna ! ;*

    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. ja planow nie mam, ale moze sie cos ogarnie bo mam wolne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. @Bardzo mi miło. Mnie też tutaj chwilę nie było.
    Ładna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the lace detail on the sleeves. mywhiteT.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz:) ja majówkę spedzam w domu ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. o grilla też z chęcią bym zrobiła :)
    ślicznaś :)
    zgadzam się na obserweację ! ^^
    ja już i czekam na cb :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanej majówki :) Ja niestety lwią część spędzę w książkach :P

    OdpowiedzUsuń
  22. ja niestety znów spędzę ten długi weekend w pracy. miłej majówki

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze nie mam planów, ale na pewno coś się wymyśli, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. ja grilluje 2 maja :D już kwiecien się kończy i mamy maj <3 śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  25. To życzę dobrej zabawy :)
    Ja planów nie mam, no może po za tym żeby się w końcu wyspać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz :) Super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Baw się dobrze kochana ;* Ja jeszcze nie mam planów, ale pewnie będę siedziała w domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. moj plan na majowke wyglada nastepujaco: matematyka, matematyka, wos, matemayka xd dziekuje dobranoc :d

    OdpowiedzUsuń
  29. ja kocham maj i bardzo na niego czekaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ech, ja mam tylko jeden dzień wolnego, ale i tak jestem zadowolona :) Choć maj zapowiada się dosyć nudno, przy książkach spędzony. Wolałabym gdzieś teraz mieć te egzaminy i mieć już wszystko z głowy, cieszyć się piękną, czerwcową pogodą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Plany na majówkę?
    nauka nauka i matura... :(
    Sliczna sukienka xoxo
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że masz konkretne plany;) Ja nie mam żadnych, ale zapewne będe musiała nadrobić zaległości ze szkoły
    Ślicznie wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  33. W takim razie życzę udanego weekendu majowego! Oby pogoda dopisała :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. milej majówki :)
    a i przepiekna sukienka .. :)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanego weekendu :)
    Ja nie mam jakichś wielkich planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. tez grilluje:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jeszcze nie mam planów... pewnie będzie jakiś spontan :P
    Życzę miłej majóweczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka ekstraśna sukienka <3 plus świetny koczek ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna sukienka;) rewelacyjnie wyglądasz ;*
    Dodaje do obserwowanych, bede do Ciebie cześciej zaglądać ;)

    Zapraszam do mnie ;*
    http://diamond-life-healthly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)