poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Karuzela życia

Hej i jak tam minął Wam weekend? Bo u mnie monotonnie, może weekend majowy okażę się ciekawy.

Czy naprawdę jest tak, że musi być gorzej, aby później było lepiej? Po dłuższych przemyśleniach sądzę, że chyba nie jest to prawdą, po prostu nasze życie jest tak zbudowane, że wykonując codziennie jakich ruch i podejmując milion decyzji i tak trafi się na tą złą, która wkrótce sprawi, że mamy doła, ale na drugi dzień inna, dobra decyzja pokryje się z tą złą i znowu myślimy, że jest ok, ja nazywam to życiowym zachwianiem, albo po prostu karuzelą życia ;)




30 komentarzy:

  1. ja w weekend byłam w szkole, fajne foto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wierzę w to, że po każdej burzy nadejdzie słońce ;) Raz jest lepiej, a raz gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uznaję po prostu, że jak się wali to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. no przeciez nie moze byc caly czas albo bardzo zle albo cudownie, chociaz na to cudownie przez caly czas to pewnie by sie nikt nie obraził :P
    u nas był miły weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi weekend minął ciekawie. Wczoraj byli u nas znajomi i robiliśmy grilla w sobotę też i czytałam moją kochną książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie masz trochę racji, co do tej karuzeli życia i z podejmowaniem dobrych i złych decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, nawet pomimo tych złych decyzji nie powinniśmy się podawać i radzić sobie z problemami... bo i tak nie mamy innego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna szmineczka ♥
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :)

    takjestemania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :)
    Tak jestem chętny na obs za obs, tak jak się pytałaś na moim blogu! :-D
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, szkoda że minka taka smutna :) Na pewno niedługo będzie lepiej :) Zawsze jest i dalej w to wierzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, ale żeby było lepiej musi być gorzej, więc uśmiechnij się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak smutno wyszłaś na tych zdjęciach! Coś w tym jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety juz.tak w zyciu bywa :-( ale bedzie lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Weekend zdecydownie zawsze mija za szybko !:)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie same podejście jak Ty :-) Szkoda tylko, że ostatnio coraz więcej tych złych dni u mnie się nawarstwiło... :/:( Liczę, że niedługo to się odmieni...
    Piękne zdjęcie.
    Pozdrawiam,
    Marta
    ________________________
    http://umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie też jakoś tak dziwnie ciągle :/

      Usuń
  17. zle dni przechodza i zawsze pojawia sie sloneczko na horyzoncie buziaki :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/arcobaleno.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak to jest, że złe chwile pamiętamy dłużej, niż te dobre, dlatego wydaje się nam że ciągle jest źle :/

    pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ja prawie caly weekend przespalam haha:d
    bo po robocie bylam takze nie szalałam zbytnio ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. to lepsza jest karuzela życia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. życie różne figle płata :D

    zapraszam na proste ciasto! jabłkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie niestety też nie był zbyt ciekawy :(
    Ale faktycznie jeszcze tylko 1 dzień i odpoczniemy sobie dłużej i może bardziej interesująco :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętaj : " Nie ma takiego dołu, którego nie dało by się zakopać"

    OdpowiedzUsuń
  24. i coś musi się skończyć aby coś nowego się zaczeło! :))

    zapraszam serdecznie http://usasarah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. "A po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój"

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście jest tak, że jak jest dobrze jakiś czas to potem nagle robi się źle i odwrotnie. Może to się kiedyś normuje, nie wiem :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)