piątek, 25 kwietnia 2014

Organizacja

Hej, na początku chciałam Was przeprosić, ponieważ w tym tygodniu, nie dodawałam, żadnych zrobionych przeze mnie zdjęć, kompletnie nie mam czasu. Nie chcę zaniedbywać bloga, ale mam mnóstwo spraw do ogarnięcia, które niestety wymagają czasu i nie da się ich zrobić tak od razu....eh jak to nasze życie, jest tak skomplikowane, że jak zaczyna się robić jedną rzecz to automatycznie pojawia się druga, pomimo, że nie zakończy się tej pierwszej to jest i kolejna, a niestety gdy się one nakładają, jest totalny miszmasz ;) i właśnie tak jest u mnie ;) już teraz wiem, że niektóre ze spraw zakończą się nawet we wrześniu :/ a więc muszę nieźle to wszystko zorganizować, a tym czasem zabieram się za tworzenie ostatnich dwóch prac na projektowanie ubioru, bo niedługo koniec semestru ;) ...za mało czasu, za mało gazet, a muszę przygotować 3 stylizacje do każdej z typu urody.

Udanego weekendu ;*


......ja zawsze wszystko robię na ostatnią chwilę ;)


52 komentarze:

  1. Dasz radę :) A jak już wszystko "pozamykasz" to koniecznie zafunduj sobie solidny zasłużony odpoczynek .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę :)
    http://kasiahola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie juz nauczyłam nie zostawiac wszystkiego na ostatnią chwilę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj też mam czasem problem ze zorganizowaniem się :) Powodzenia w kończeniu prac zaliczeniowych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na wszystko wydaje się, że to chaos, ale jeśli zabierzesz się za każdą rzecz po kolei zobaczysz, że to prostsze niż myślałaś! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia życzę :) Tak to jest właśnie, wiecznie człowiek ma jakieś problemy na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzonka :)
    Też zawsze wszystko robię na ostatnią chwilę ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żeby było jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super masz zadanie! Wręcz trochę zazdroszczę takich prac jest o wiele ciekawsza od tego co ja muszę robić... :/

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  11. o! a co ty wlasciwie studiujesz? ze takie prace do zrobienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do szkoły policealnej o kierunku: stylizacja i wizaż.

      Usuń
  12. Ja również nigdy nie potrafię zabrać się do pracy i przypominam sobie o referacie, prezentacji lub teście w ostatniej chwili :/ Tobie natomiast życzę powodzenia i niech wszystko się poukłada ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/04/juz-po-swietach.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia życzę Ci z tym wszystkim, ja zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę :P

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. trzymam kciuki kochana!:)
    buziak!
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też cierpię na 'ostatniochwilowość' :D Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem Cię bo ja też nie chcę zaniedbywać bloga ale niestety momentami czasu brak :/ Spokojnie zajmij się każdym typem urody po kolei i napewno wszystko ładnie ogarniesz :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaobserwowałam i liczę na to samo tak jak obiecałaś :) Uwielbiam twojego bloga ! ! ! <3 Wydajesz się być wspaniałą osobą ;* Wpadniesz i zaobserwujesz ? http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. dasz radę, napewno ci się uda :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Dasz radę. ;d Ja też nieraz mam totalny miszmasz, ale na szczęście zwykle udaje mi się go ogarnąć. Powodzenia! :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dasz radę! Powodzenia :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie, nowy wywiad :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko pewnie zrobisz na czas i będzie idealne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dasz radę, trzymam kciuki kochana! :)
    http://by-diallerr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję,że znajdziesz czas na wszystko:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tez zawsze robie wszystko na ostatnia chwile ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko robię na ostatnią chwile, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dasz radę! powodzenia
    Zapraszam:
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. No to masz trochę pracy ! Spokojnie się zajmij tym co najważniejsze, a blog poczeka, będziesz miała co opisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobnie jak ty robię wszystko na ostatnią chwilę, a Tobie życzę powodzonka i mam nadzieję że dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę. Powodzonka w organizacji :)))

    oooowszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia ! Mam nadzieje że wyrobisz się ze wszystkim :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Poradzisz sobie perfekcyjnie ze wszystkim. :)
    grunt to mobilizacja i pozytywne nastawienie, mimo tego, że ogrom obowiązków jest przerażający.
    trzymaj się cieplutko.!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem chętna obs za obs .Ja już teraz ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ilonko miłego dnia! <3 i zapraszam na nowy wpis o nietypowych sytuacjach napotkanych w życiu codziennym, o pechu, zaskoczeniu i wykorzystywaniu przez rodzinę.
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. na pewno zrobisz świetne stylizacje, powodzenia, u mnie też kiepsko z czasem

    OdpowiedzUsuń
  35. Napisałaś mi czy jestem chętna obs ? Tak już zaobserwowałąm :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też takie kiedyś w szkole robiłam:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Pytałaś, czy jestem chętna na Obs=Obs.
    Ja już obserwuję :)

    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Powodzenia, ja we wtorki się nie wyrabiam :)

    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Dasz radę, powodzenia :)
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Napewno wyjdą ci świetne stylizacje ! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Też zawsze robię wszystko na ostatnią chwilę;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Na ostatnią chwilę niestety prawdziwe :P
    Obserwuję
    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog ?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)