piątek, 21 marca 2014

Wiooooosna

Cześć, nareszcie mamy wiosnę, pogoda jest cudowna, udało mi się nawet pracę skończyć trochę wcześniej, ale i tak jestem uziemiona :/ właśnie dowiedziałam się, że na jutro mam 2 prace do zrobienia :/
Otworzyłam szeroko okna, aby promienie słońca chociaż trochę umiliły mi popołudnie i mam nadzieję, że szybko uda mi się to napisać ;) Jutro mam kolejne zajęcia w szkole, a więc dzień spędzę za ścianami, ale i tak się cieszę, że pogoda jest udana.

Wracając do domu udało mi się uchwycić kilka ujęć cudnie budzących się do życia kwiatów ;)




A więc biorę się za pisanie ..... :/

48 komentarzy:

  1. Kwiatki cudowne :) Powodzenia w pisaniu prac :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć już wiosnę w powietrzu :-) miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w pisaniu, super zdjecia :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, obyś szybciutko napisała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Też się cieszę, że w końcu mamy wiosnę. Życzę powodzenia w pisaniu prac. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kwiaty <3
    www.blog017.blogspot.com <3
    NOWY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny post ;)) i super zdjęcia ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ujęcia, przyroda budzi się do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w pisaniu:) wiosna-nareszcie!
    super blog:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Widać, że już jest wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też pogoda zachwyca!;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i nastrojowe zdjęcia. U mnie dzisiaj też wiosna zawitała, w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kwiatki :) Powodzenia w pisaniu pracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za opinię o moich ' nowych - starych ' spodniach :D Dodam tylko ,że moja mama jak widzi kolejne rozdarte spodnie to nie chce mnie z domu wypuścić ;p więc sama rozumiesz :D buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nareszcie ,dosc tej zimy ,wiosna az chce sie zyc<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak są już kwiaty to wiosna w pełni :) Oby tylko tak było już do samego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej kocham wiosnę i lato miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, pogoda cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pogoda jest naprawdę piękna <3
    śliczne zdjęcia ;)

    http://live-in-your-dreams-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosna! Kocham patrzeć na te rosnące kwiatuszki.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. tez bede musiala wyjsc na zdjecia ^^ ładne kwiatki ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne zdjecia :)) jesli mozna spytac, jakim aparatem sa robione? jakosc jest wptost genialna!!!

    w wolnym czasie zapraszam serdecznie na mojego bloga! bylo by mi niezmiernie milo gdybys zostawila komentarz lub zaobserwowala :)
    trzymaj sie, buziaki!! :)) www.rosy--flowers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) zdjęcia robię telefonem Nokia Lumia 820, a jakość zdjęć zawdzięczam tylko i wyłącznie cudnej pogodzie ;)

      Usuń
  23. Fajne zdjęcia :) Powodzenia z tymi pracami :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kwiaty <3

    http://morihirowonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kwiatuszki, szybkiego napisania prac życzę!

    OdpowiedzUsuń
  26. wiosna ahh jak już przyjemnie ją czuć kwiatki super ;)) więcej takich postów promiennych ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak można się skontaktować z iloną? Ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój e-mail: ilonastejbach@gmail.com

      pozdrawiam ;)

      Usuń
  28. Nareszcie wiosna, piękne zdjęcia c;
    + zapraszam na nowy post u mnie!

    ~~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale wiosennie... też lubię jak wszystko budzi się do życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. "wiosna, wiosna, wiosna ach to ty " :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach, wiosna, wiosna <3
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie także widać już wiosnę
    świetnie, w końcu ciepełko :)
    zapraszam do mnie : http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)