środa, 12 marca 2014

Visual Shoe Dictionary

Cześć, z dnia na dzień robi się coraz cieplej, czas pomyśleć o lekkim obuwiu. Trampki, balerinki, botki...hmm muszę wybrać się na zakupy, bo te buty, które miałam w zeszłym roku są w totalnej rozsypce.

Przeglądając allegro i strony sieciówek napotkałam na świetny obrazek, nazwałam to era butów ;D
Kozaki, botki, szpilki, lity, śniegowce, koturny, kalosze, muszkieterki, kowbojki, trapery, jazzówki, glany,  espadryle, balerinki, drewniaki, trampki, adidasy, mokasyny, sandały, klapki, japonki.....na pewno wszystkich nie dałam rady wymienić....dziewczyny zastanawiam się jak się w tym odnajdujemy....ale i tak gorzej mają nasi mężczyźni ;D.



43 komentarze:

  1. Nie spodziewałam się, że jest tyle rodzai^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tego jest :O
    www.blog017.blogspot.com <3 Proszę o klikniecia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt nazw tych butów dla kobiet jest mnóstwo :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyśleć, że to jeszcze nie wszystkie rodzaje butów... My to jednak mamy w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że jest aż tyle rodzai butów :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, faktycznie jak my to ogarniamy? :) Musze to mojemu druknąć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o takim rozwiązaniu ;)

      Usuń
  7. A przepraszam bardzo: dlaczego mówisz, że mamy gorzej ? (-:

    Jak mi sie podobają jakieś buty i są mi dobre, to sobie kupuje i już (-:

    Nie zastanawiam sie czy np. będą pasować do torebki, itd , hehe (-:

    No, dobra - może mam inne buty do pracy ( taką mam prace, że jest kurz, itd , więc musze mieć jedne na straty) , na wyjście i zimowe, ale to wszystko (-:


    Napewno nie mam tyle co Ty, hehe (-:

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt mamy w czym wybierać, ja też muszę się niedługo wybrać na małe zakupy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe a ja sobie teraz na wiosnę kupiłam glany ♥ ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tych butów jest pełno, ja się dziwie, że chłopacy wytrzymują z nami na zakupach xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah. Jest trochę tych nazw, szczerze, to wątpię żebym wszystkie znała. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku ile tych nazw ,dla mnie to buty na zime ,wiosne i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tych nazw ; D Też powinnam se kupić jakieś nowe buty ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Też by mi się przydały nowe buty.
    forevver-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo ale nazwy :D Ja też muszę sobie kupic jakieś nowe buty na wiosnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach te buty, my kobiety to jednak jesteśmy troszkę głupiutkie xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo bucików!

    zapraszam na pesto z rukoli!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O ile fajnych butów widzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Panowie przynajmniej problemu nie mają co wybrać a ja to bym znowu wszystko chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miliony nazw, niewiadomo ktore buty:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadam sie na obserwacje za obserwacje:) ja już zaczełam

    OdpowiedzUsuń
  22. I wybierz tu jedna pare.....:D



    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    poklilasz w linki w najmowszym poscie? Prosze to dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam już kiedyś to :D Kochamy buty więc jakoś dajemy rade ^^ Gorzej z facetami, skoro oni noszą jeden rodzaj przez cały rok ._.
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł i porada dla niewiedzących:)

    thx bardzo

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem niezmiennie od kilkunastu lat zwolenniczką adidasów :-) nawet nie mam żadnych szpilek ani innego rodzaju butów poza kapciochami :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mieć przez taką kolejcje butów! :D Kucze uwielbiambuty
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Która z nas nie chciałaby mieć takiej kolekcji butów?! :)
    Jeżeli chcesz wpadnij do mnie
    http://wszystko-przepadnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mężczyzn nie do ogarnięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno obserwujemy! :) Masz świetny blog :))
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kupiłam już sporo wiosennych butów, łącznie z balerinami, teraz czekam aż pojawią się fajne sandałki

    OdpowiedzUsuń
  31. Już gdzieś widziałam ten obrazek. Współczuję facetom ;p Ja sobie kupię takie ażurkowe, cienkie, krótkie kozaczki do połowy łydki. ;)
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja ostatnio w trampki inwestuje :)))

    pozdrawiam :)

    www. alicefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Tyle różnorodnych butów, a czasami wchodzi się do sklepu i nie w czym wybrać, nic nie odpowiada :P Obrazek dobitnie uświadamia, że ile ludzkich charakterów i upodobań, tyle butów i okazji, by je założyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)