wtorek, 11 marca 2014

Nienawidzę wtorków

Cześć, dzisiaj u mnie brak koloru, właśnie szykuję się do pracy i w ogóle nie mam energii, jak ja nienawidzę wtorków, dla większości poniedziałek to najgorszy dzień, ja jednak stawiam na wtorek. Tak naprawdę do weekendu który już minął daleko, do kolejnego jeszcze dalej....koszmar ;)

Mam nadzieję, że reszta dnia okaże się znośna, zjem coś słodkiego i od razu poprawi mi się humor, bo jak na razie tak mi się nie chcę wychodzić z domu, dlatego postanowiłam napisać do Was wcześniej ;)



Macie tym razem w dużym formacie - a co tam ;)

34 komentarze:

  1. Ja tam lubię każdy nowy dzień ;-) bez względu na to czy to poniedziałek, wtorek czy sobota ;p Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz uroczo, fajny masz ten szlafroczek :) Też mam takie dni, że nawet tyłka z łóżka ciężko podnieść :/

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz radę, ja nie lubię większości dni na początku tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo najgorsze jest pierwsze pięć dni po weekendzie :D
    ale jakoś trzeba je przeżyć :)
    jesteś prześliczna :)
    pozdrowionka:*
    zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, Ty kusicielko... (-:

    Co za zdjęcie - działa na wyobraźnie... (-:

    A co do dni, to jednak pon dla nas jest najbardziej zakręcony w pracy.

    Ale - jak to mówie - dobrze, że jest ruch, bo wtedy nie ma nudy i jest zajęcie (-:

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie jutro już środa czyli tak naprawdę jeszcze jeden dzień bo piątek to już weekend ;)

    Pięknie wyglądasz )

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sumie lubię każdy dzień tygodnia, wszystko zależy od tego jak mi minie, np. ostatnio poniedziałki nie były złe, ale wczorajszy to była porażka totalna :/
    Piękne zdjęcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam czasami takie dni, że bym tylko siedziała w doku. Miłej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo jakie piękne zdjęcie *O* !

    http://kikax33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie uwielbiam wtorki! Właściwie to każdy dzień lubię^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  11. na dworze sloneczko wiec humor sie poprawi ;]]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna fotka. Pogoda na dworze powinna poprawić humor. Ja najbardziej nie lubię środy ;P

    aleksandra-olaaa.blogspot.com - Będzie mi miło jak wpadniesz.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uwielbiam wtorki, bo jestem w szkole tylko do 12.25 :) Jest cudownie! Do tego dzisiaj taka piękna pogoda ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcie. Zapytam przewrotnie, co było dobrego w tym wtorku?

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcie! Zapraszam do mnie :)

    julajulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu. Szczerze, to pierwszy raz słyszę, aby ktoś nie nienawidził wtorku. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju jakie śliczne zdjęcie :D

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie lubię wtorków. Mam wtedy chemię, matmę i fizykę + polski i angielski, czyli dzień, w którym trzeba być gotowym na wszystko. Dzisiaj mieliśmy 5 lekcji i 4 kartkówki na przykład... Dobrze, że ten dzień już się kończy. Trzymam za Ciebie kciuki - musi być lepiej. ;)
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcie :) Dla mnie wtorek okazał się także gorszy od poniedziałku przynajmniej w tym tygodniu i dotyczyło to porannego wstawania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie cały tydzień okropny bo chora jestem :/
    Zdjęcie piękne! ♥

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post :) też nienawidzę wtorków

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczna jestes:)
    ja zawsze sobie mowie "dzien blizej do weekendu:)"

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nienawidzę :c

    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieje, ze dzisiejszy dzien nie byl dla Ciebie az tak straszny :)
    sliczne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tylko lubie piatek, sobote i niedziele:) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://angelikai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdybym była tak śliczna, kochałabym każdy dzień :*
    A tak poważnie - znam ten ból, też tak kiedyś miałam, gdy czekałam na każdy weekend. :D

    http://made-by-niko.blogspot.com/

    > a u mnie - nowy cover - śpiewam XO by Beyonce!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie no, wtorek nie może być taki zły ! :) Przy tak pięknej pogodzie, cieszy mnie każdy dzień, nieważne, że zaraz wychodzę do pracy :( :D
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie wtorki też są cięzkie, zwłaszcza w szkole -.p np. dzisiaj miałam 3 sprawdziny do tego koreptycje

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja właśnie lubię wtorki, bo coraz bliżej do weekendu :D
    Ślicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)