środa, 26 lutego 2014

Pierwsze zajęcia

Cześć ;) Zapomniałam napisać jak było w nowej szkole. Pierwsze zajęcia za mną, ale niestety były przygody :/ w sobotę ustawiłam zegarek na godzinę 5:30, chciałam umyć włosy i zrobić make-up, zegarek nie zadzwonił, na szczęście drugi budzik ustawiony był na 6:50, szybko zerwałam się z łóżka, umyłam głowę i zdążyłam pomalować tylko rzęsy. W szkole byłam o 8:15, nie udało mi się zagadać do dziewczyn na korytarzu, ale nie spóźniłam się, bo akurat Pani otwierała drzwi od sali, usiadłam cichutko w przed ostatniej ławce i przyglądałam się czy kogoś znam. Po kilku minutach udało mi się zapoznać z kilkoma dziewczynami i jakoś poszło. Zajęcia były bardzo ciekawe i świetnie spędziłam czas ;) W niedzielę też bardzo mi się podobało, czy w końcu znalazłam szkołę dla mnie ;)?




54 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz :) a co do szkoły super, że wreszcie znalzłaś coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz:) Ile trwa ta szkoła? Najważniejsze by zajęcia Ci się podobały

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że szkoła Ci odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby to był strzał w dziesiątkę :)!!

    p.s. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro ci się podobało to może w końcu znalazłaś coś dla siebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obyś dobrze się tam czuła i znalazła fajne towarzystwo!:-) Trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia, mam nadzieję,że w nowej szkole znajdziesz przyjaźnie i nauczysz się czegoś przydatnego

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety tak czasami bywa z tymi bucikami. Mi kiedyś w środku nocy sam się włączył.

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze,że drugi budzik miałas ustawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :) Fajnie, że znalazłaś koleżanki, ja to jestem w nowej szkole pół roku i wciąż trudno mi nawiązywać kontakty hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy dzień już za Tobą. Poźniej będzie tylko lepiej :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że drugi budzik zadzwonił. :)
    Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do LBA szczeguły na moim blogu nusiaworld1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale już raz brałam w tym udział i muszę podziękować, bo nie mam za bardzo czasu :/

      Usuń
  14. Masz jak zawsze przepiękne te zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ;* ale to tylko tak przypadkiem wychodzą :D większość jest mizerna, że lepiej nigdzie nie wrzucać ;D

      Usuń
  15. fajnie że zajęcia Ci się podobały :) No ale skąd ja znam takie nie zadzownienie budzika haha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to super, pcozatki zawsze sa najgorsze ale widze ze u CIebie inaczej:)
    sliczne zdjecia!
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcie, życzę Ci, żebyś się zaklimatyzowała w nowej szkole :D
    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na to pytanie odpowiedź niedługo się znajdzie ;) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. To świetnie, że jesteś zadowolona z decyzji! ;>
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoła szkołą, ale jeśli chodzi o zdjęcia to bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj nigdy nie lubiłam 1 dni w nowej szkole...
    Ale właśnie wtedy poznajemy ciekawych ludzi ;) życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiesz jak ci zazdroszczę tych zajęc też chciałam od września zacząć szkołę o takim samym kierunku ale niestety nie otworzyli bo głosiło się zbyt mało osób :( ale sie nie poddaję i może sie uda od tego wrzesnia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, próbuj dalej jeśli jest to Twoje marzenie

      Usuń
  24. Ładnie wyglądasz. ;] Pierwszy dzień w nowej szkole zawsze jest stresujący. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowe znajomości :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w odnalezieniu się w nowej szkole :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    A Pa-Mar-Sze miałam okazję oglądać na Mistrzostwach Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. obs / obs ty peirwsza jak cos to anpsiz mi w kom. że teraz ja ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia :) dobrze że poznałaś już jakieś dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie, że zajęcia Ci się udały ;)) śliczne zdjęcia ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Budzik potrafi popsuć plany :P Ale dobrze, że wszystko poszło dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak pięknie wyglądasz! :)
    Dobrze, że wszystko poszło dobrze :D

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wyglądasz. Fajnie, że trafiła Ci się wymarzona szkoła. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne Zdjęcia ;) I dobrze że trafiłaś na taką szkołę którą sobie wymarzyłaś nie każdy ma takie szczęście :)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna :*

    No to gratuluję i mam nadzieję, że na zajęciach będzie jeszcze ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie ,że kogoś tam znasz ; D

    OdpowiedzUsuń
  37. super zdjęcia!
    fajnie, że szkoła się podoba :)

    zapraszam na faworki:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś bardzo ładna :)
    Przeczytałam i mogę z czystym sumieniem zaobserwować, gdyż masz naprawdę ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To prawda, ładnie wyglądasz:)A budziki czasem tak mają,że na złość nie zadzwonią:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz! W nowej szkole poznasz na pewno mnóstwo wspaniałych ludzi, którzy mogą okazać się super przyjaciółmi! :-)

    Co do obserwacji za obserwacje- zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze tego samego dnia

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)