wtorek, 25 marca 2014

Lirene - żel do mycia twarzy

Hej ;) Już dawno miałam zrobić tą notkę, ale nie mogłam znaleźć zdjęć, które jakiś czas temu wrzuciłam na komputer. Na szczęście udało mi się je odnaleźć, tak więc mogę nareszcie opisać używany przeze mnie produkt, a jest nim żel do mycia twarzy peelingująco - wygladzający "Lirene".

Dobrze wiecie, że nie lubię robić długich nudnych notek, tak więc od razu przejdę do konkretów ;)
Żel Lirene stosuję 3- 4 razy w tygodniu, a łącznie używam go od około 2 miesięcy. Producenci polecają stosowanie żelu rano i wieczorem, na początku tak robiłam, ale mam cerę naczyniową i nie chcę jej podrażniać, dlatego też stosuję go rzadziej. Jak na razie jestem zadowolona z efektów jakie "dał" mi żel, cera rzeczywiście wydaje się być gładsza i ma lepszy koloryt. Dzięki delikatnym drobinkom peelingującym starannie oczyszcza moją twarz z zanieczyszczeń i odblokowuje pory.

Od producenta: *Produkt przeznaczony jest do skóry normalnej, mieszanej lub tłustej. Kosmetyk odpowiedni dla skóry w każdym wieku. Żel zawiera min. wyciąg z soku z cytryny, witaminy A i E.
Działanie: *Skutecznie oczyszcza *Odświeża *Wygładza *Odblokowuje pory

Moja ocena: 5/5






30 komentarzy:

  1. u mnie się nie sprawdza :<

    widzę, że paznokcie pod kolor opakowania

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie zastanawiam nad jakims zelem do mycia twarzy albo peelingiem, a ten twój to takie połączenie zelu z peelingiem. hmm ;p Była jakas wersja do skóry suchej? jest drogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są do cery naczyniowej, miałam poprzednio, jest do skóry suchej, kosztuję około 17 zł, ale warto

      Usuń
  3. Stosuję go od 3 lat jest moim nr 1:) co to za kolor na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym kosmetykiem nie miałam jeszcze styczności ale może powinnam go wypróbować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedys mialam fiola na punkcie ich kosmetykow ,tego zelu jednak nie probowalam ,pozdrawiam i milego dnia zycze<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy skończę mój żel którego obecnie używam może zastanowię się nad kupnem właśnie tego :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo musiałabym go sobie wypróbowac ;P

    http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby mi się takie cudo :D Piękny kolor paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mi się kończy, więc wypróbuję ten :) Wydaje się być idealny do mojej lekko zanieczyszczonej cery ^^ Ostatnio imprezki i niezmywanie (czasem) makijażu (auuuu) dało się we znaki.
    Ps. super pazurki :*
    Mój blog - NIKO - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post! nie używałam tego produktu ale może spróbuję
    zapraszam do mnie

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ten krem potrzebny jest mi ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ! Cudny wygląd bloga ♥♥♥
    Będę wpadała tu częściej ! :)

    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolorek na paznokciach ;)

    jak będę kupować nowy i będzie Rossmannie to zakupię ;))

    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem, że notka o żelu do mycia , ale mi w oko wpadły twoje paznokcie *-* sliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ;* Kupiłam lakier w Rossmanie i był on chyba proponowany przez jedną z blogerek ;)

      Usuń
  15. uwielbiam takie żele :) a ten oczywiście mialąm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne paznokcie :D

    aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post. Jeśli w przyszłości będę potrzebowała takiego kosmetyku zapewne kupię właśnie ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy produkt muszę wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolor paznokci. Doceniam dbałość z jaką prezentujesz ten kosmetyk. Wcześniej o nim nie słyszałam,.

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę musiała wypróbować ;)
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm... Jestem tego ciekawa... Jak tylko trafię na ten żel, to go kupię i wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. opakowanie wygląda zachęcająco :D

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy kosmetyk :)
    www.blog017.blogspot.com ♥
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy ;)