niedziela, 17 lutego 2019

Striped skirt

Cieszę się, że ten tydzień dobiegł końca :) Miałam ogrom pracy i brak czasu na wszystko, walentynki spędziłam "na raty" w 3 dni :D jeszcze dzisiaj dopijam wino :D
Nadchodzący tydzień wydaję się być bardziej luźny, ale gdy zwykle tak myślę, jest i tak ciężko :D
W pracy zaczynamy nowy wiosenny sezon i wszystko musi być dopięte na ostatni guzik, wszystkie kolekcje będą nawiązywać do nadchodzącej wiosny, najbardziej chyba podobają mi się kolory i denim :) Czy tylko ja jestem tak podekscytowana? Może dlatego, że to moja praca, ale również dlatego, że na dworze robi się cieplutko, dni są dłuższe i już niedługo, będzie można schować zimowe płaszcze :) oby do lata :)

Nie wiem czy już o tym pisałam, jeśli nie to przypomnę, że wyłączyłam komentarze na blogu, jeśli macie jakiekolwiek pytania to śmiało piszcie na moim koncie na instagramie, ponieważ na co dzień to tam "przebywam". --> lamiarie