niedziela, 24 lutego 2019

DR Martens

Hej hej :) I kolejny tydzień za nami, tak po cichu odliczam już dni do marca, w następnym tygodniu czeka mnie wizyta u ortodonty, o którym wcześniej pisałam. Czekałam na to tyle lat, w końcu postanowiłam i robię coś w tym kierunku :)

W życiu mam tylko 3 marzenia, tylko tyle, by sprawdzić, żebym była najszczęśliwsza, spełniona i usatysfakcjonowana. Za tydzień robię krok, który sprawi, że jedna z tych rzeczy będzie w trakcie realizacji :) Już nie mogę się doczekać :)

W moim dzisiejszym poście pojawi się sweterek, który już wcześniej występował w jednej ze stylizacji, jednak postanowiłam wykorzystać go ponownie, ponieważ kocham połączenia, spódniczek/sukienek z swetrami oversize <3 Moją stylizacje połączyłam również z długo wypatrzonymi martensami, które są najlepszymi i najwygodniejszymi butami ever :)

Sweter: @hm
Sukienka: @hm
Buty: @drmartens
Plecak: @primark