czwartek, 12 października 2017

78


Hej Kochani wróciłam :) We wrześniu miałam mnóstwo na głowie, byłam dwa razy w Polsce, gdzie jak to zwykle była załatwiałam swoje sprawy, udało mi się również zatrzymać na chwile i odprężyć od gwaru Londynu, a pod koniec września odwiedziła mnie również mama i razem z nią znowu udało mi się polecieć do kraju, aby naładować baterie. Tydzień temu wróciłam, jednak nadal jestem w domu, mój upadek ze schodów o którym pisałam w poprzednim poście, okazał się być nieco ciężki niż myślałam. W Polsce zrobiłam scan kręgosłupa, a jutro mam wizytę u ortopedy, zobaczymy co stwierdzi :/ plecy przestały boleć, jednak doskwiera silny ból lewej nogi :/

Jednak dosyć narzekania na ból :D mam dla Was nową stylizacje, która jest bardzo w moim stylu i wcześniej nie mogłam znaleźć sukienki, jaka jest na zdjęciach. Udało mi się ją kupić w H&M, od samego początku gdy ją zobaczyłam wiedziałam, że będzie moja :)

Sukienka - kabaretki - trampki - plecak 




Sukienka - H&M
Kabaretki - Boots
Trampki - Converse
Plecak - Sinsay